ליצמן
ליצמןצילום: דוברות

בעקבות תמיכתו של יו"ר המחנה הציוני אבי גבאי בניסיון של עיריית גבעתיים להתיר חילולי שבת במרחב הציבורי, תקף היום (ב') ח"כ יעקב ליצמן (יהדות התורה) את גבאי והזהירו כי הסיעות החרדיות לא ישבו עמו בממשלה עתידית.

"עם גישה עוינת של גבאי לקודשי ישראל הוא מנטרל כל סיכוי שהמפלגות החרדיות יישבו איתו בעתיד", תקף ליצמן בביטאון החסידי 'המודיע'.

ליצמן הוסיף כי "התנהגותו התמוהה בהתייצבות לצד הפוגעים בשבת קודש, אינה מצביעה על דרך מאחדת את העם אלא להיפך; לא על חזון אלא על היגררות לצד של הלא טובים. לא תהיה תפארתו על הדרך הנלוזה הזאת".

מלשכת גבאי הגיבו ואמרו כי "כפי שליצמן יודע, אבי גבאי הוא היחידי היום במערכת הפוליטית שמבין את המורכבות של כל הצדדים ויפעל לשילוב הצרכים השונים של האוכלוסיות השונות במדינה, כך שנוכל לחיות זה לצד זה ללא כפייה ועם הבנה וסבלנות מכל הצדדים. זו הדרך להפוך את ישראל למדינה הטובה בעולם".

אמש סיפר יו"ר המחנה הציוני, אבי גבאי, כי שוחח עם ראש העיר גבעתיים רן קוניק, ואמר לו כי הוא תומך בהחלטתו להעביר תיקון לחוק עזר עירוני שיאפשר להותיר את העסקים בעיר פתוחים בשבת.

גבאי סיפר בחשבון הטוויטר שלו מדוע הוא תומך בחילול שבת. ''חלק מהחזון למדינה הטובה בעולם הוא לאפשר לכל רשות מקומית לקבוע את אורח חייה בהתאם לאופיה.

''כך ראוי בחברה מודרנית וגם הפעם - מכבדים את הדת, אבל לא כפייה דתית", הדגיש גבאי.