בוזגלו ברגע הפציעה הערב מול באר שבע
בוזגלו ברגע הפציעה הערב מול באר שבעצילום: באדיבות אתר מכבי חיפה

ב-1 ביולי 2013 שב מאור בוזגלו לישראל כשחתם במדי המועדון מבירת הנגב, הפועל באר שבע. הצטרפותו של בוזגלו לבאר שבע, קבוצה בעלת יומרות להתמודדות על תואר האליפות אז, הביאה לשינוי יחסי הכוחות מול מכבי ת"א, ובשנתיים האחרונות היה שותף מרכזי בזכייתה של באר שבע בתואר אליפות ליגת העל בכדורגל ברציפות.

בעונתו האחרונה במדי האדומים, אז הביא את הקבוצה לשיא האירופי שלה כשהעפילה לשלב 32 האחרונות בליגה האירופית, מפעל הכדורגל השני בחשיבותו בכדורגל האירופאי, החליט בוזגלו לנסות את מזלו בשנית בקבוצה מעבר לים.

במהלך משחק הכדורגל מול מכבי חיפה, נפצע בוזגלו פציעה קשה בברכו כשקרע את הרצועה הקדמית בברך, וניתוח שעבר גרם לו לסיים את העונה מוקדם מהצפוי ולהיכנס לתקופת החלמה ארוכה.

במקביל להתאוששותו חתם לבסוף בוזגלו במדי מכבי חיפה, אותה קבוצה מולה נפצע ורק לאחרונה שב לפעילות של ממש.

הערב (שני), ספג בוזגלו מכה אנושה וקשה במיוחד, כשדווקא במשחק הכדורגל מול קבוצתו הקודמת, הפועל באר שבע במסגרת מחזור מספר 15 בליגת העל שבכדורגל נפצע בדיוק באותה הברך ובדקה ה-33 ירד מכר הדשא כשהוא ממרר בבכי.

בוזגלו בן ה-29 שכאמור היה שותף ומהבולטים בקבוצה בשתי האליפויות האחרונות שלה, בזכייה בגביע הטוטו ובגביע אלוף האלופים וכןהיה שותף למסע הקסם של האדומים מהדרום בליגה האירופית בעונה שעברה, זכה עוד בטרם שריקת הפתיחה הערב לטקס הוקרה מהאלופה הדרומית.

את אוהדי באר שבע זה לא ריגש, כשאלה הגיבו בשריקות ובקריאות בוז רמות לעברו, כאשר עוד לפני שריקת הפתיחה והטקס שנערך לכבודו, שרו לעברו: “בוזגלו מת” בזמן שערך חימום על כר הדשא.

על פי ההערכה הראשונית של הצוות הרפואי במכבי חיפה, בוזגלו סובל מאותה הפציעה שממנה החלים רק לפני חודש וחצי, כשבקבוצה אמרו כי מחר הוא צפוי לעבור בדיקת MRI בסיומה תהיה הערכה סופית. אם אכן כך תהיה ההערכה הסופית, לא מן הנמנע שזה יסיים את קריירת המשחק שלו מוקדם מהמתוכנן, דבר שיהיה עבור אוהדי הספורט כולם לא פחות מטרגדיה.

אביו של מאור, יעקב בוזגלו היה שבור מהפציעה הקשה החוזרת. "זה נראה לא טוב, זה בברך שבה נפצע, נקווה לטוב. אני עוד לא יודע איך להתמודד עם זה, זה קשה מאוד", אמר האבא יעקב שהוסיף על קריאות הבוז הרמות של אוהדי באר שבע שנשרקו לעבר בנו במהלך טקס ההוקרה לפני המשחק עם קריאות מוות לכיוונו, "לשמוע את הקהל של באר שבע היום היה בושה וחרפה, אני לא מאמין, זה לא יעלה על הדעת. ארבע שנים הוא כיכב פה, והיום הם שרו 'בוזגלו מת'. אני בטוח שעוד תהיה קללת בוזגלו על העיר הזאת".