ח"כ מיקי זוהר
ח"כ מיקי זוהרצילום: רפאל בן דור

ח"כ מיקי זוהר (הליכוד) הגיש היום קובלנה לוועדת האתיקה של הכנסת בעקבות התבטאויות חמורות של חכי"ם מהשמאל נגדו בוועדת הכספים.

בפנייתו ולועדה טען ח"כ זוהר כי חברי הכנסת חיים ילין (יש עתיד) וסתיו שפיר (המחנה הציוני) כינו אותו "מושחת" וכי ח"כ ילין שיקר לציבור כשטען כי מתנהלות "חקירות" כביכול נגד ח"כ זוהר.

ח"כ זוהר כתב בקובלנה שהגיש כי "בימים אלה בוחרת האופוזיציה לנסות ולהכתים אותנו בעננת שחיתות שיקרית מתוך אמונה שהציבור יאמין להם. אנו חייבים לעשות לזה סוף, הגיעו מים עד נפש. השקרים של האופוזיציה עברו כל גבול והיום גם אני הייתי הקורבן.

''שני חברי כנסת מהשמאל (חיים ילין וסתיו שפיר) החליטו היום לכנות אותי מספר פעמים 'מושחת' וסירבו להתנצל על כך למרות בקשתי. לאור העובדה שברוך ה' אני אדם ישר ונקי כפיים ומעולם לא דבק בי רבב, הרי שמדובר בהוצאת דיבה ופגיעה בשמי הטוב על לא עוול בכפי''.

הוא ביקש כי מוועדת האתיקה ''לשלול את שכרם של שני חברי הכנסת הבזויים הללו ולהרחיקם מהמליאה בשל התנהגותם המבישה.

''ברור לכולם שהתנהגותם הפסולה הגיעה לעולם ברוח האופוזיציה המתלהמת. הגיע השעה לזקוף קומה ולמחות על טענות הסרק כנגד הימין מסיבה אחת פשוטה: אנחנו לא מושחתים", הבהיר ח"כ זוהר.

ח"כ ילין מסר בתגובה לערוץ 7: "ח"כ זוהר ניהל בוועדה שלו שורה של דיונים בנושא סוגיות תכנון ובינוי הנוגעות לשכונת "כרמי גת" שנבנית בעיר קריית גת - שכונה בה זוהר מחזיק בבעלותו נכס וזוגתו מחזיקה בה 5 נכסים שונים. לא די בכך, כסגן ראש עיריית קריית גת עסק בתיק התכנון והבנייה. אלו מעלים חשש כבד על יכולתו לנהל דיון אובייקטיבי מבלי נגיעה של אינטרסים אישיים בפרויקט''.

"לא קראתי לחקירת ח"כ זוהר אלא אמרתי כי לדעתי הוא מושחת. אם יתברר אחרת, לא אהסס להביע את התנצלותי בפניו ובפני הציבור'', הוסיף.