PassportCard הגיעה ליעד

חברת PassportCard מציינת בימים אלה הגעה ליעד של מיליון מבוטחים ישראליים.

ערוץ 7 , ט' בטבת תשע"ח

טיסה
טיסה
צילום: ISTOCK

חברת PassportCard העוסקת בביטוח נסיעות לחו"ל, מציינת בימים אלה הגעה ליעד של מיליון מבוטחים ישראלים המחזיקים בכרטיס ה- PassportCard – כרטיס ייעודי נטען המאפשר החזר הוצאות רפואיות בזמן אמת במקרה של אירוע ביטוחי בחו"ל, כמו גם החזר בו במקום במקרה של עיכוב בכבודה.

מאז הקמתה ב-2014 החברה ביצעה כ- 70,000 הטענות לכרטיס ה- PassportCard ב- 156 מדינות שונות בחו"ל, כ- 700 הטסות רפואיות ואמבולנסים אוויריים, כ- 150 איתורים וחילוצים של מבוטחים במצוקה, וטיפלה בכ- 1,600 אשפוזים מורכבים של ישראלים בבתי-חולים בחו"ל.

בשנים האחרונות התמודדה החברה עם אינספור אירועים ביטוחיים גדולים ובהם גם אירוע רעידת-האדמה בנפאל ב-2015, שם PassportCard הייתה הראשונה שהנחיתה אמבולנס אווירי וחילצה 46 תרמילאים ישראליים.

באותה רעידה קטלנית החברה אף הטיסה ארצה במבצע מורכב במיוחד כ- 17 תינוקות בני יומם. החברה גם התמודדה עם אירועי-טרור קשים דוגמת הפיגוע בבריסל, אירוע הדריסה בברלין בשוק חג המולד, והפיגוע בקבוצת הישראלים בשוק באיסטנבול, וכן אירועים רבי-נפגעים כדוגמת התהפכות אוטובוס התיירים הישראלים בקובה.

בין המקרים הנוספים בהם טיפלה PassportCard: חילוצים מוסקים מלָלִיבֶּלָה בצפון אתיופיה, מהאִַנָאפוֹרנָה בנפאל, מוואדי רָאם בירדן, וממקומות רבים נוספים ברחבי הגלובוס, כמו גם מקרים דוגמת אשפוז תוך כדי שייט-תענוגות בקריביים והריונית שעברה תאונת דרכים בחו"ל.

יואל אמיר, מנכ"ל PassportCard, אמר "אנו מוקירי תודה על האמון שנתונים בנו למעלה ממיליון ישראלים, ומקווים להמשיך ולבטח עוד ועוד ישראלים ברגעיהם המרגשים והיפים ביותר, ולעיתים גם ברגעיהם הקשים ביותר.

''יש לנו תחושת סיפוק ענקית ואנו מרגישים כי הגישה שאימצנו לטיפול בלקוחות הנמצאים באירועים ביטוחיים בחו"ל אכן תרמה לשינוי בהתנהגות הצרכנית, ולרצונם של האנשים לנקוט בגישה יותר אחראית בבחירת הביטוח המתאים ביותר לצרכיהם'', הוסיף אמיר.