אוהדי הפועל, ההנהלה מגנה (ארכיון)
אוהדי הפועל, ההנהלה מגנה (ארכיון)עודד קרני

יומיים לאחר משחק הדרבי התל אביבי ברבע גמר גביע המדינה שבכדורסל, משחק שהסתיים בניצחון המכבים והעפלתם אל חצי הגמר, היום (שלישי) ייפגשו שתי הקבוצות למשחק דרבי נוסף, הפעם במסגרת המחזור ה-11 בליגת העל שבכדורסל.

משחק הדרבי הראשון בין השניים, שהתקיים אך לפני יומיים ייזכר בעיקר בשל דברים שאינם קשורים לכדורסל - הן בשל סירובם של האדומים לאפשר את שידור המשחק לאחר שזה התקיים ביום ראשון ולא במוצאי השבת כמו שביקשו מלכתחילה והן בשל קריאות נוראיות של אוהדי הפועל לעברו של מאמן הכושר של המכבים, רגב פנאן והשלכת חפצים לעברו במהלך המשחק שהתקיים באולם הדרייב-אין.

24 שעות אחרי משחק הגביע ואחרי שנדרשו לגנות את התנהגות אוהדיהם, בהפועל ת"א גינו את התנהגות אוהדיהם כלפי מאמן הכושר של הצהובים, רגב פנאן. "הנהלת הפועל ת”א גינתה במספר הזדמנויות בעבר - ומגנה שוב את הקריאות כלפי רגב פנאן. אנחנו חוזרים על עמדתנו שאין לקריאות האלו מקום ומבקשים בכל לשון של בקשה לחדול מהשימוש בהן", נכתב בדף הפייסבוק של המועדון האדום.

האדומים שניצחו את המכבים בפעם האחרונה במרץ 2016, ינסו להנחיל לצהובים הפסד שני בליגה, באולמם הביתי היכל מנורה מבטחים במשחק נוסף ללא ג'רל מקניל שהושעה בשל ניסיון תקיפת שופט במשחק שמינית גמר גביע המדינה בכדורסל.

מנגד, הצהובים שלא רשמו למשחק את דשון תומאס ודיאנדרה קיין מגיעים למשחק עם רוח גבית אחרי שבעונה שעברה בליגה ניצחו את כל שלושת המפגשים והם מחזיקים ברצף של שישה ניצחונות רצופים במשחקי דרבי בכל המסגרות, שחמישה מהם הסתיימו ביתרון דו ספרתי.