ספק אירוח
ספק אירוחצילום: יח"צ

לא לכך התכוון המשורר שהגה את האירוח במילניום בו אנו חיים. בחירה נכונה באחד מסוגי אירוח אתרי וורדפרס WordPress Hosting - היא המרכיב העיקרי והחשוב ביותר לאתר מוצלח.

בחירה נכונה ונבונה מתחילה במחקר ובו כל התשובות לשאלות שלכם.

עד כדי כך שאירוח טוב עלול באופן חיובי לשפר את תהליכי קידום האתר. כידוע אתרים שמקודמים למקומות בעמודים הראשונים במנועי החיפוש משפרים את אחוזי ההמרה באתר ואת המכירות בפרט. ישנם סוגים שונים של אירוח אתרי וורדפרס, כמו : אירוח חינמי, אירוח שיתופי, VPS וייעודי.

מדריך זה מסייע וממקד את הבחירה שלך.

לאתרי וורדפרס יש דרישות אירוח ... אז מה הן ?

אז בלי שמועות ורק עובדות משמחות: הדרישות לא גבוהות מידיי. כל שנדרש הוא :

גרסה PHP 7 ומעלה.

גרסת MySQL 5.6 ומעלה.

כמו כן, כל ההמלצות הבאות מגיעות עם תמיכה מלאה לאתרי וורדפרס.

אתרי וורדפרס
אתרי וורדפרסצילום: יח"צ

לפני בחירת ספק אירוח לאתרי וורדפרס אלו הגורמים החשובים שצריך לשקול וגם לבדוק.

מהירות, אבטחה ואמינות חשובים מכל! מאידך, בדוק מהם הצרכים האישיים שלך, מה תורם להוזלת האירוח ברוב הבחירות ועוד כולם כאן מפורטים באופן ברור ופשוט.

אירוח חינם לאתרי וורדפרס

אירוח חינמי המוצע בפורומים מקוונים או בקבוצות קטנות. בדרך כלל תוכלו לגלות כי מדובר בניהול של אדם פרטי שנשאר עם שטחי אחסון קטנים בשרת שלו "ומנדב" אותם בחינם תמורת פרסום באנרים באתר שלך על מנת לסייע לו הוזלת עלויות פרסום. במקרים אחרים תתבקש לשים קישור לאתר שלו בתחתית האתר שלך. אולי השד לא כזה נורא וגם יכול להיות חסכוני עבורך, מאידך, אף פעם לא באמת אפשר לדעת מתי אדם זה יפסיק להציע את השירות ללא תמורה. לכן, אנשים בעלי אתרי וורדפרס עם שירות רציני ומקצועי מעדיפים לוותר על אירוח חינמי.

אירוח שיתופי לאתרי וורדפרס

אירוח משותף הוא ללא ספק הסוג הנפוץ ביותר עבור אתרי וורדפרס. עבור משתמשים מתחילים זו אלטרנטיבה טובה וחסכונית. אירוח משותף משמע, אירוח עבור הרבה אתרים על אותו שרת.

אמנם חסכוני וגם יעיל בהרבה מובנים מאידך, עומסים גדולים עלולים להיות מוגבלים. במידה והם משמעותיים תידרש לשדרג את החשבון. במידה ואכן העומסים יהיו גדולים מצידך ולא תתבקש לשדרג את החשבון, ההשפעה על ביצועי האתר תחל להיות שלילית ובתוך כך תשפיע על אתרים אחרים המתארחים על אותו השרת.

אירוח אתרי וורדפרס על שרת VPS

אירוח בשרת וירטואלי פרטי נשמע כמו פריבילגיה מדהימה.

אבל רגע ... זוהי שיטה של מחיצות מחשב שרת פיזי לשרתים מרובים ביחס לצרכים של הלקוח. למרות שהשרת משותף בקומץ קטן של לקוחות אחרים השליטה שלך היא בדומה לאירוח בשרת ייעודי. כמו כן, קיימת פרטיות וניתן להפעיל תוכנות שרת ספציפיות. מפתחים, מעצבים שאפתנים, עסקים בינוניים ובלוגים בעלי תעבורה גבוהה נוהגים להשתמש באירוח VPS משום שהוא האירוח הטוב ביותר עבורם.

אירוח אתרי וורדפרס על שרת ייעודי

שרת ייעודי הוא שרת פיזי שניתן לשכור מספק אירוח. היתרון, אפשרות לשליטה מלאה על השרת כולל בחירה של מערכת ההפעלה, חומרה ועוד. אירוח ייעודי אינו מתאים לאתרים חדשים. אלא בעיקר לאתרים עם תנועה גבוהה מאוד או כאלו שצברו תנועה גבוהה ומוקדמת מהמצופה בד"כ.

אירוח וורדפרס מנוהל

מאחר וקיימים משתמשים רבים בוורדפרס ישנם ספקי אירוח המציעים אירוח מנוהל. כלומר: חשבון עם אחד הספקים מאפשרים לך לארח אתרים מבוססי וורדפרס ולא שום דבר אחר חוץ מוורדפרס. מדובר בהמון יתרונות: אבטחה גבוהה, אופטימיזציה של האתר עבור כל ביצועי האתר, גיבויים ועוד. מדובר בשירות אפקטיבי ופרודוקטיבי עבור בעלי אתרים המעוניינים לחסוך כאבי ראש ולעבוד בראש שקט.

עכשיו שיש לך את כל המידע והאפשרויות באופן ברור ופשוט לאירוח אתרי וורדפרס...

קבלת ההחלטה שלך אינה כבר מהוססת .