ג'ון דיברתולומיאו מול הפועל תל אביב, הערב
ג'ון דיברתולומיאו מול הפועל תל אביב, הערבצילום: עודד קרני, מנהלת הליגה

יומיים אחרי התנהגותם האלימה במשחק הדרבי הראשון, שהתקיים באולמם הביתי במסגרת רבע גמר גביע המדינה שבכדורסל, הערב (שלישי), חזרו אוהדי הפועל תל אביב על התנהגותם האלימה.

כזכור, במשחק הדרבי הראשון שהתקיים ביום ראשון האחרון, לפני יומיים בלבד, ניאצו וקיללו אוהדי הפועל תל אביב את מאמן הכושר של המכבים, רגב פנאן כשקראו לעברו קריאות כנגד אביו מוני ז"ל. זאת ועוד, אוהדי האדומים אף השליכו לעברו של מאמן הכושר הצהוב כוסות שתיה כשאחת מהכוסות פגעה בעוזר המאמן ושחקן העבר טל בורשטיין.

יומיים עברו, ולמרות גינוי רפה של הנהלת המועדון האדום שנזכרה באיחור של 24 שעות לגנות את התנהגותם האלימה של אוהדיהם, רק לאחר שהתקשורת כולה עסקה בזאת, וכלום לא השתנה.

הערב, במשחק הדרבי השני בתוך 48 שעות, שמתקיים הפעם באולם מנורה מבטחים במסגרת המחזור ה-11 בליגת ווינר סל, שוב קראו אוהדי הפועל תל אביב קריאות גנאי לעבר מאמן הכושר של הצהובים, ולמרות פרגולה מיוחדת שנבנתה ביציעיהם, בכדי שלא יתאפשר להם להשליך חפצים אל עבר אוהדי היריבה הצהובה שמתחתם, שוב השליכו אוהדי האדומים חפצים בדמות מטבעות ומצת לעבר הפרקט ואוהדי המכבים במהלך החימום לקראת המשחק.

אגב, היום הודיע תובע איגוד הכדורסל, עו"ד טל אור כי בשל התנהגות אוהדיהם במשחק הדרבי הראשון במסגרת רבע גמר הגביע, תעמוד ביום חמישי הבא הפועל לדין משמעתי, ונראה כי התנהגותם האלימה של אוהדיהם גם הערב, אלה יספגו עונשים כבדים ולא רק קנס כספי. בין העונשים האפשריים: סגירת היציע הבעייתי, משחקי רדיוס והפחתת נקודות. כזכור, כנגד האדומים כבר עומד עונש על תנאי של שני משחקי רדיוס נוספים בשל התנהגות דומה של אוהדיהם, שהפעם עלול להפוך לפעיל.