"שירות לקוי לנוסעי הרכבת הקלה בי-ם"

חברת הכנסת קורן סיירה בתחנות הרכבת הקלה בבירה, והבהירה כי תפעל לטיפול בהתנהלות פוגענית של פקחי הרכבת המועסקים על ידי "סיטיפס".

חזקי ברוך , ט"ז בטבת תשע"ח

ח"כ נורית קורן: בג"ץ מנותק
ח"כ נורית קורן: בג"ץ מנותק
צילום: חזקי ברוך



טוען....

חברת הכנסת נורית קורן (הליכוד) סיירה בתחנות הרכבת הקלה בירושלים, יחד עם הנהלת חברת "סיטיפס" שמתפעלת את קווי הרכבת.

חברת הכנסת קורן והצוות שלה קיבלו הסבר מפורט על הלוגיסטיקה והמערך הגדול אותו מפעילה ''סיטיפס''. כמו כן, עלו לדיון תוכניות לשיפור השירות והיעילות לנוחות נוסעי הרכבת הקלה בבירה.

"בהמשך לטיפול שלי בנושא סיטיפס, אני שמחה לבשר כי משרד התחבורה אישר את בחינת מצב מכונות הכרטוס של הרכבת הקלה", סיפרה קורן. ''בהזדמנות זו, אני רוצה להודות לשר התחבורה, ישראל כץ, ולצוות הנפלא שלו, שנרתמו לקידום הנושא במהירות רבה. כמו כן, להנהלת סיטיפס על שיתוף פעולה ופתיחות יוצאת דופן".

בנוגע לתלונות הרבות של תושבי ירושלים על התנהגות פקחי הרכבת הקלה אמרה קורן לערוץ 7 כי ''לאחר שהובאה לידיעתי התנהלותם הנוקשה והפוגענית של פקחי הרכבת הקלה בירושלים, כחלק מתחקיר 'הצינור' וכתוצאה מתלונות שהגיעו, החלטתי להיכנס לעובי הקורה ולקחת את הנושא וטיפולו על עצמי.

"בשלב הראשון שיגרתי פניה לכבוד שר התחבורה, ישראל כץ בבקשה לבחון את התנהלות הזכיינית.
בשלב השני, שלחתי צוות מטעמי לחקור ולעמוד על המציאות הקשה הקיימת בתחנות הרכבת הקלה בירושלים''.

לדברי ח"כ קורן, ''המסקנות שעלו מעלות חשש כבד לשירות לקוי לציבור קהל הנוסעים - בין אם בזדון ובין אם לא. בפגישה שנערכה עם מנהלי סיטיפס במשרדי, שטחתי בפניהם את הטענות והממצאים - הובהר לי כי החברה תבדוק את התנהלות עובדיה, אך יש להבהיר ולחדד: האלימות שהיינו עדים לה בסרטון המדובר אינה של פקחי סיטיפס, אלא של מאבטחים שאינם מטעמה''.

בכל מקרה, הבהירה חברת הכנסת, ''לא אקבל התנהגות בריונית ואלימה מצד שום גורם. כל מקרה יבדק לעומקו ויטופל בהתאם''.