השקעות
השקעותצילום: יח"צ

מדובר בתחום רווחי מאוד, שאם מבצעים אותו נכונה יכול גם לסייע בשעת צרה. כך, כאשר העסק הפרטי מדשדש לו, כשחלה הרעה בתנאי העסקה או במקרה של פיטורין, אתם יכולים להיות בטוחים בכך שיש הכנסה נוספת ממקור בטוח. אבל כדי להפוך את השקעת הנדל"ן למקור בטוח ואמין, חשוב לעבור הליך ביורוקרטי ארוך וכמובן להתייעץ עם מקצוענים המבינים בתחום.

מדוע כדאי להשקיע בנדל"ן בארצות הברית

הכול התחיל ממשבר כלכלי שפקד את ארצות הברית ב-2007, משבר אשר גרם אחריו משבר עולמי כעבור כשנה. המשבר נגרם כתוצאה מביצוע הלוואות סאב-פריים, כלומר, הלוואות שניתנו לאנשים שמצבם הכלכלי מעורער והסיכוי שהם יחזירו אותם הוא נמוך. משבר זה השפיע רבות על הנדל"ן במדינה ויצר הזדמנויות נדלן בארה"ב. זאת משום שהמשבר גרר עמם כמויות נכסים גבוהות אשר עוקלו על ידי הבנקים וגופים פיננסיים נוספים. מצב זה יצר ריבוי בנכסי נדל"ן שממנו הם ביקשו להיפטר והערך שלהם ירד. כך, משקיעים זרים מרחבי הארץ, וגם מישראל, ניצלו את הזדמנויות ההשקעה הרווחיות.

לקנות בית בארצות הברית

היום ניתן למצוא בתים להשקעה בארה"ב אשר מיודען למכירה. רבים בוחרים לרכוש בתים פרטיים ולא בתים בדירות שכורות מכמה סיבות:

  • בית פרטי אינו תלוי בגורמים אחרים כמו שכנים, החלטות העירייה לשפץ את בניין המגורים או ועד בית.
  • אין צורך לשלם עבור הוצאות קולקטיביות כמו ועד בית, חשבונות חשמל, שירותי ניקיון ותחזוקה של חדר המדרגות ועוד.
  • תושבי ארצות הברית אוהבי הפרטיות מעדיפים לקנות או לשכור בתים פרטיים.
  • מבחינת אישור משכנתא, ניתן לקבל אותה בקלות רבה יחסית עבור בית פרטי בארה"ב.

עם זאת, לא תמיד כדאי לפסול את האפשרות לרכוש דירה בבניין מגורים. דירות אלה נחשבות לזולות יותר, וכאשר רוכשים אותן בשכונות איכותיות, הן הופכות למשתלמות.

השקעות
השקעותצילום: יח"צ

בפלורידה הנדל"ן פורח

"לה טיירה פלורידה" – הארץ הפרחונית, כך כינו אותה הספרדים אשר הגיעו אליה ב-1513. ואכן, בפלורידה שורר מזג אוויר נוח המביא עמו תושבי קבע ותיירים כאחד. עסקאות נדלן בפלורידה נחשבות לעסקאות משתלמות בזכות הביקוש הרב לדירות מגורים במדינה. כי מי לא היה רוצה לחיות במדינה שיש בה חופים יפים, מרכז החלל קנדי וכמובן הדיסניוורלד. גם האוכלוסייה המבוגרת יותר נוטה לפקוד את פלורידה ולהשתכן בה. משום כך, הביקוש לדירות ובתים בפלורידה רק הולך וגדל.

לפני שמשקיעים, בודקים

השקעות נדלן בארה"ב אינן עניין של מה בכך. אז החלטתם להשקיע בתחום הנדל"ן? מזל טוב. כעת יש צורך לבדוק את הנכס שאתם מעוניינים לרכוש, או יותר נכון את המיקום שלו:

  • חשוב לבחור בנכס הממוקם בשכונה טובה.
  • האם קיים ביקוש לדירה שכורה באזור? מומלץ לבדוק אם במקום מצויים גורמים המושכים אליהם צעירים כמו סטודנטים או זוגות נשואים: מוסדות להשכלה גבוהה, מפעלים, בנייני משרדים, מרכזים מסחריים וכדומה.
  • מהו המצב הסוציו אקונומי של האנשים הגרים בקרבת הנכס?
  • האם ההגירה במקום היא חיובית או שלילית?
  • מהי התשואה עבור ההשקעה?
  • מי הם האנשים הבאים לשכור את הנכס שלכם? גם אם אתם גרים בצד השני של העולם, כדאי לטוס במיוחד כדי לבחון את השוכרים שלכם.

לא משקיעים לבד

חושבים לבצע השקעה בארצות הברית? אל תעשו זאת לבד. NadlanFL היא חברה מקצועית אשר מתמחה במיוחד בתחום השקעות הנדל"ן בארצות הברית. אז אם אתם מעוניינים לרכוש נכס איכותי ולקבל ממנו רווחים לאורך שנים ארוכות, הצוות המקצועי של NadlanFL ישמח ללוות אתכם לאורך כל התהליך ולהעניק לכם כלים להתמודדות עם חוקי הנדל"ן האמריקאי.

הכתבה נכתבה בעזרת חברת אוצר מילים המספקת שירותי כתיבת תוכן לעסקים וחברות.