הנהלה חדשה?
הנהלה חדשה?צילום: שלום עכשיו

עובדי מפלגת הליכוד בבית המפלגה "מצודת זאב" והעוברים והשבים ברחוב המלך ג'ורג' בתל אביב גילו הבוקר (חמישי) כי לכיתוב "בית ז'בוטינסקי", המוטבע בחזית הבניין, התווסף שלט חדש.

על השלט מופיעות תמונותיהם של שר החינוך נפתלי בנט וחברו לסיעת הבית היהודי חבר הכנסת בצלאל סמוטריץ' ומתחתם הכיתוב "בהנהלה חדשה".

"באנו לכאן כי בנט וסמוטריץ' השתלטו על הליכוד", אמר אבי בוסקילה, מנכ"ל תנועת השמאל הקיצוני ''שלום עכשיו'', העומדת מאחורי המהלך.

בוסקילה הוסיף, "בשבועות האחרונים אין ראש ממשלה בישראל. נתניהו מכר את מעט הערכים והממלכתיות שעוד נותרו לו, ועושה הכל כדי לשרוד. פתאום הוא תומך נלהב בעונש מוות למחבלים, הוא מאמץ את תכנית הסיפוח של בנט ומשלם דמי שתיקה לרבני המתנחלים. כדאי מאוד שבליכוד יתעוררו ויבינו שמיעוט קטן וקיצוני הם ההנהלה החדשה שלהם, יגלו אחריות ויפנימו שראש הממשלה ששקוע עד צוואר בחקירות לא כשיר עוד לנהל את המדינה".

פעילי שלום עכשיו הגיעו לפנות בוקר למצודה, לאחר שבימים האחרונים תלו ברחבי הארץ שלטים שעליהם תמונתו של ראש הממשלה בנימין נתניהו והכיתוב "אבד פוליטיקאי העונה לשם ביבי, כל היודע דבר על מקום הימצאו מתבקש להודיע מיד לבעליו נפתלי בנט".

בתנועה מבטיחים שזוהי יריית הפתיחה מתוך שורה של צעדי מחאה כנגד מה שמגדירים שם "מכירת החיסול של נתניהו שמובילה את ישראל למציאות של אפרטהייד".

שלטים שהופצו בארץ
שלטים שהופצו בארץצילום: שלום עכשיו