הגברה
הגברהצילום: יח"צ

כל חוש יש לו את התפקיד שלו וכולם נחוצים לנו כמובן. בשביל להפוך אירוע למוצלח יש כמה אלמנטים אשר בלעדיהם זה פשוט לא יעבוד. אירוע טוב מסתמך על כל אחד מחמשת החושים שלנו. שני החושים העיקריים הם ראייה ושמיעה. כאשר אנו מדברים על ראיה הכוונה היא כמובן לתאורה איכותית. אחד הדברים החשובים ביותר באירוע הוא האווירה במקום. את האווירה יוצרים באמצעות אמצעי תאורה מתקדמים אשר מופעלים בידי אנשי מקצוע מיומנים ומנוסים.

שומעים שזה איכותי

חוש נוסף וחשוב מאוד שעושים בו שימוש ביום יום וכמובן באירועים הוא חוש השמיעה. כל אחד יודע שללא הגברה איכותית אין על מה לדבר. חלק גדול מכל אירוע הוא המוזיקה והריקודים. הגברה לאירועים היא תחום שתמיד יישאר רלוונטי ואין אירוע שאינו זקוק להגברה כלשהיא. במקרים רבים אולם האירועים יחזיק במערכת הגברה משלו. זה נחמד אבל לא תמיד ייתן מענה למה שאתם באמת צריכים. כאשר אתם מעוניינים לערוך אירוע בסדר גודל עוצמתי, ניתן להניח שתרצו שגם מערכת ההגברה תהיה עוצמתית ואיכותית.

ישנם כמה אלמנטים שכדאי לבדוק לפני שמזמינים חברת הגברה עם כל הציוד המתבקש. להלן רשימה של כמה דברים שמומלץ לבדוק:

  • הבמה היא המקום שעליו מרכיבים את כל ציוד ההגברה. כדאי לתכנן את האירוע כך שמשאית עם ציוד ההגברה תוכל להגיע קרוב עד כמה שאפשר לבמה. מצב זה יקל על אנשי הבמה ויקצר את תהליך ההקמה.
  • כל אירוע והאופי שלו. בהתאם לכך תשתנה התאורה. חשוב לתאם עם חברת ההגברה איזה אופי אתם מצפים לקבל מהאירוע ובכך להתאים באופן מרבי את התאורה.
  • בטיחות מעל לכל, מערכות ההגברה והתאורה אשר מורכבות על הבמה ומעליה הן כבדות ומסורבלות. יש להתייעץ על מומחה שיחווה את דעתו על הרכבת המערכות השונות על הבמה. דבר נוסף וחשוב, יש ולוודא שהמקום מבוטח בכל הביטוחים הדרושים.
  • גנרטור גיבוי הינו המלצה בלבד אך יכול בהחלט לסייע במקרה של עומס ייתר או נפילת מתח פתאומית. עדיף להיערך מראש לכל מצב.
  • בזמן המופע או האירוע ראוי שיהיו אנשים שתפקידם לאבטח את אזור הבמה. אנשים אלו ימנעו כניסה של אנשים בלתי מורשים לאזור הבמה ושמירה על הציוד ועל בטחון המבלים.
  • חברת הגברה מקצועית תעסיק רק אנשים מיומנים אחת הדרכים לזהות חברה טובה היא על ידי התבוננות בעובדי החברה. מדים אחידים, הופעה מסודרת וסדר הם המפתח להצלחה.
  • כל טקס דורש הגברה ותאורה שונים. אם מדובר בטקס למשל אז לא ידרשו עשרה מיקרופונים. כדאי להסביר מראש מה מתכננים וכך לקבל את השירות המתאים ביותר.

שירות מכל הלב

חברת הגברה תהייה לרב מצוידת בכל האישורים הנדרשים. כדאי לבדוק מראש אם הם אכן קיימים. לא כדאי אפילו להתחיל על חברה שאין לה ביטוח כזה או אחר שמא תקלעו לבעיה שלא תדעו איך לצאת ממנה. האנשים אשר מפעילים את הציוד הם בעלי ניסיון רב באירועים ויודעים בדיוק מה צריך לעשות, מכירים את כל המכשירים השונים וניתן בהחלט לסמוך עליהם.

במהלך ההקמה של מערכות תאורה והגברה כדאי שהמקום יהיה פנוי מאנשים שעלולים להפריע לעבודה. ניתן להאיר לא רק את הבמה אלא גם כל שטח אחר אשר קשור לאירוע וזקוק לתאורה. כמו למשל הדרך אל מקום האירוע, מגרש החנייה, תאורה לביתנים ועוד. אפקט היא חברת הגברה ותאורה מקצועית שמחזיקה בציוד המתקדם ביותר ובצוות מיומן של עובדים. מומלץ לפנות ולקבל מידע נוסף בנושא.

הכתבה נכתבה בעזרת חברת אוצר מילים המספקת שירותי כתיבת תוכן לעסקים וחברות.