רוברטס הערב, מעל כולם שוב
רוברטס הערב, מעל כולם שובצילום: עודד קרני, מנהלת הליגה

ירושלים של מעלה. יממה לאחר שנפרדה משחקן זר נוסף העונה בדמותו של אוסטין דיי, הפועל ירושלים חזרה לאולמה הביתי, גברה על סגניתה וצימקה את הפער מהמקום הראשון לנקודה.

האלופים מירושלים אירחו הערב (חמישי) באולמם הביתי, היכל הפיס ארנה שבבירה את סגניתם מכבי חיפה, במסגרת המחזור ה-11 בליגת ווינר סל והוכיחו כי עדיף סגל קצר ומגובש מאשר רחב ומלא בבעיות משמעת ואגו.

הירושלמים שהגיעו אל המשחק הערב עם מאזן של שלושה ניצחונות ושלושה הפסדים מול הירוקים מהכרמל בארנה, הראו כי עוד מוקדם להספיד אותם כשניצחו בתוצאה 79:84 במשחק לא גדול במיוחד שלהם אך כזה שהראה הרבה אופי והציג שוב את הפוטנציאל ההתקפי המצויין שלהם.

עם הניצחון הערב מצמקת האלופה את הפער מהצהובים מת"א שעדיין במקום הראשון בטבלת הליגה. חיפה? זו סופרת הפסד ליגה שני ברציפות וחוזרת למקום בתחתית טבלת ליגת העל שבכדורסל.

בירושלים בלט שוב רונלד רוברטס שסיים עם 21 נקודות ו-12 ריבאונדים, אליו הצטרפו גם ליאור אליהו שקלע 16 נקודות וג'רום דייסון שהוסיף 15. אלן אומיץ' שוב לא שותף כלל ונראה כי יהיה לזר השלישי העונה שמשוחרר מהפועל ירושלים.

במשחקים נוספים שהתקיימו הערב במסגרת המחזור ה-11 בליגת ווינר סל, שמרה הפועל אילת על מאזן מושלם בליגה מול נס ציונה כשניצחה אותה בתוצאה 85:69, ואילו מכבי אשדוד המשיכה את המומנטום אחרי ההעפלה לחצי גמר גביע המדינה, כשניצחה את בני הרצליה בתוצאה 87:95 והעמיקה את המשבר של הקבוצה מהשרון במשחק הבכורה של מאמנם אריק שיבק על הקווים במסגרת הליגה. אשדוד פתחה פער של שני ניצחונות מהמקום האחרון בו נמצאת הרצליה שבכושר הזה קרובה לירידת ליגה.