מטבחים מעוצבים
מטבחים מעוצביםצילום: יח"צ

המטבח המודרני מכיל את כל מכשירי החשמל שאנו מכירים מהעבר בצירוף פיתוחים חדשים, סוגים שונים של טכנולוגיות וכמובן עיצוב. אחד הדברים שיקבעו איך נרגיש במטבח הוא האווירה שקיימת בו. את האווירה הנחוצה נוכל להשיג רק באמצעות עיצוב נכון ומתאים.

לא כל צבע מתאים לכל אחד ולא כל חומר ניתן לשימוש בחדר המטבח. אבל ישנם מספר חומרים חדשניים אשר הפכו לפופולאריים בחדרי מטבח ברחבי העולם. שיש למטבח הוא שם כולל לכל מה שנמצא מסביב לכיור. ישנם סוגים רבים מאוד של אבן שישי למטבח. הגוונים הם אין סופיים וזה אפילו עלול לבלבל. אבל כשמוצאים את הגוון הרצוי מבינים למה היה כדאי להשקיע.

אין כמו מראה עיניים

על מנת לבחור שיש למטבח יש לצאת לשטח ולבחון את האפשרויות הרבות שקיימות. ישנן חנויות ייעודיות ואיכותיות אשר ישמחו לפרוש בפניכם את המגוון שהן מציעות. ברב המקרים תצאו משם מעט מבולבלים ולכן כדאי לקחת את הזמן ולא להחליט מיד.

אפשרות נוספת היא לתכנן בעצמיכם את המטבח כך שהוא יהיה הכי לטעמכם בהתערבות מינימלית של אנשים אחרים. בבחירת משטח עבודה למטבח כדאי לזכור כמה דברים שיעזרו לכם לבחור את החומר הנכון שיתאים גם מהפן העיצובי וגם מהפן הפרקטי:

  • משטח העבודה צריך להיות חזק ועמיד. מכיוון שלרב ישתמשו עליו בסכינים, יניחו עליו סירים חמים וישתמשו לידו במגוון של כלי מטבח. מומלץ להשתמש בשיש קוריאן שהוא פיתוח חדשני למדי של חומר חזק מאוד, גמיש וניתן להשיגו במספר גוונים בלתי מוגבל.
  • בחיפוי קירות כדאי להתאים את הגוון הסופי לרהיטים אשר קיימים כבר בבית. אלא אם אתם מתכננים להחליף אותם ואז המשימה יותר קלה.
  • כיורים אמורים להיות פרקטיים לשימוש. כמובן שישנם כיורים במגוון צורות וצבעים וכדאי לוודא שהכיור מתאים לצרכים שלכם. לא כל כיור שנראה יפה באתר יתאים לכם במטבח שלכם. ניתן להתייעץ עם בעל מקצוע שייתן חוות דעת ויסייע בבחירה הנכונה של הכיור.
  • הברזים הם חלק בלתי נפרד מהכיור והמטבח בכלל. מומלץ לתת את הדעת על סגנון העיצוב שלהם ועל הפרקטיות שלהם.
  • שיש קיסר הינו מומלץ מאוד לשימוש. מדובר בקוורץ אשר מעורבב עם צבעים וחומרים אחרים ויוצר חומר עמיד ויעיל מאוד. המשטח הוא מגוון וגמיש וניתן להתאמה לכל מטבח וריצוף שיש. הוא יכול לשמש בתור חיפוי לקירות המטבח או האמבטיה, ריצוף של החדרים השונים בבית ועוד.
  • תמיד מוטב לפנות רק לחברה מקצועית ומנוסה אשר מחזיקה במלאי גדול של סחורה. חברה רצינית תדע להתאים לכם את חומר הנכון ולשדך בינכם לבין בעלי המקצוע הטובים ביותר.
מטבחים מעוצבים
מטבחים מעוצביםצילום: יח"צ

מחפים עליכם

חיפוי שישי למטבח הוא דרך נהדרת לעצב את המטבח מחדש. ישנם סוגים רבים ומגוונים של חיפויי שיש למטבח. החיפויים יכולים להיות חלקים ופשוטים או מורכבים עם הדפסים שונים ומגוון צורות אפשריות. אפשר לשלב את החיפוי בשטח קטן יחסית או להתקין חיפוי על כל השטחים הפנויים. כל מוצר והתכונות הייחודיות שלו, יש מוצרים שמתאימים לסביבה מסוימת ולא יתאימו לסביבה אחרת. כדאי להשקיע מחשבה רבה בתכנון העיצוב של המטבח. אם אתם לא בטוחים אז אל תמהרו, פנו לבעל מקצוע והוא יביא לכם את כל האפשרויות הקיימות. בסופו של דבר אתם תבחרו במה שנראה לכם. ארט סטון הינה חברת אשר מציעה תכנון ועיצוב של מטבחים וחדרי רחצה. החברה עושה שימוש בחומרים האיכותיים ביותר ומומלץ לפנות למידע נוסף בנושא.

הכתבה נכתבה בעזרת חברת אוצר מילים המספקת שירותי כתיבת תוכן לעסקים וחברות.