אמבטיה
אמבטיהצילום: יח"צ

אין ספק שהרחצה באמבטיה מהווה את אחד מרגעי השיא של היום או הלילה (כל איש והרגליו). לכן, חשוב להתקין, לדאוג, לשדרג ולשפץ את האמבטיה. זכרו שכל המשבח את האמבטיה הרי הוא משובח.

הכירו – האמבטיה האקרילית

בעשורים האחרונים התווספה אמבטיה אקרילית אל שוק האמבטיות ושינתה את הלך הדברים. במהרה, האמבטיה צברה פופולאריות, בעיקר הודות לאיכויותיה הרבות. החל מעמידות לפרק זמן ארוך וכלה בהתקנה פשוטה וקלה. שכבת האקריל הדקה של האמבטיה מחוזקת בציפוי פיבגרלס האיכותי, החזק והעמיד וממוסגרת במסגרת מתכת כדי להגן על האמבטיה מפני שבירות, סדקים ונזקים. יתרונותיה המובהקים של האמבטיה הם עמידותה בפני שחיקה או חומרי ניקיון. בנוסף, חדר האמבטיה הינו קרקע פוטנציאלית להחלקות ולפציעות, כך שתוכלו להיות רגועים יותר מפני שהאקריל מפחית את ההחלקה.

אוי ואי זמיר, כיצד נסתיר את הסדק המחפיר?

יתרון נוסף של האקריל מאפשר שיפוץ אמבטיה אקרילית בקלות. בניגוד לאמבטיות אחרות שבהן שבר או סדק יכול להוביל לחלודה ולנזקי תחלואה, סדר או שבר באמבטיית האקריל ניתן לפתירה במהירות באמצעות ציפוי וליטוש.

אמבטיה
אמבטיהצילום: יח"צ

מצפים ונהנים

ציפוי אמבטיה מאפשר לחדש את רעננותה של האמבטיה ולהחזיר לה את המראה הרענן והצעיר שהיה לה, כמעט כמו בפעם הראשונה שפגשתם אותה בחנות. תהליך הציפוי יתחיל בתהליך חיטוי יסודי שבו ילטשו את השומנים והחלודה שהצטברה. התהליך הבא יתמקד בתיקון השריטות והסדקים ובהמשך יתמקדו בהתזת מספר שכבות צבע – שכבה ראשונה כבסיס ועליה מספר שכבות צבע נוספות כדי לקבע ולחזק את הציפוי.

תהליך הציפוי מאפשר ליהנות מהיתרונות המובהקים הבאים –

  • תהליך מהיר – המתנה של 24 שעות מפרידה ביניכם ובין האמבטיה. שימו לב, יממה אחת ואתם מקבלים אמבטיה שנראית כחדשה ולמעשה אכן מתפקדת כאחת כזו.
  • נוחות – התקנת אמבטיה חדשה אורכת זמן בשל התהליך המסורבל והמרעיש. בתהליך זה, שוברים את הקרמיקה, מסירים את האמבטיה ולאחר מכן מתחילים בהתקנת אמבטיה חדשה ובבחירת אריחים חדשים.
  • משתלם לכיס – ציפוי האמבטיה מאפשר לחסוך מחירי עתק. תהליך הציפוי משתלם לכיס הודות לתהליך העבודה הפשוט.
  • עמידות – הציפוי האקרילי, כפי שכבר ציינו, הינו חזק ועמיד ומאפשר לכם ליהנות מהאמבטיה למשך חמש השנים הבאות לכל הפחות.

מה הקשר בין הלבשה לבין אמבטיה?

הלבשת אמבטיה היא התהליך החדשני והטרנדי שמשגע את תחום האמבטיות. אמבטיות פח ישנות אינן ניתנות לציפוי שכן הפח מצופה באמייל, וברגע שנוצרים סדקים או שריטות, ישנה אפשרות רצינית שהפח יחליד הודות למגע עם המים. החלודה מותירה חורים רציניים בפח האמבטיה. התהליך החדשני יאפשר לכם חסוך את פירוק האמבטיה הקיימת ועליה להלביש אמבטיה חדשה, קטנה יותר (מישהו אמר חיסכון במים ולא קיבל?) אך עדיין נוחה מאוד לשימוש. חיסכון העלויות והזמן מאפשר לכם ליהנות מאמבטיה חדשה בתהליך פשוט, מהיר, עמיד וזול. האמבטיה המולבשת הינה אמבטיה אקרילית (אנחנו באמת צריכים לחזור על יתרונותיה הרבים או שבשלב זה כבר הפנמתם אותם?)

ארטבט – הופכים את האמבטיה שלכם ליצירת אמנות

מעל ל-30 שנה שחברת ארטבט משדרגת את חיי לקוחותיה. החברה הינה היחידה שקיבלה אישור ממכון התקנים וזכתה לתו תקן איכות בינלאומי. הודות לניסיונה המקצועי, החברה תספק לכל לקוחותיה את פתרון האמבטיה המותאם, העמיד והמוצלח ביותר במחירים הנוחים והידידותיים ביותר בשוק. צוות העובדים של ארטבט שם דגש רב על חווית הלקוח וידאג שכל לקוח ייהנה משירות אינטימי, מיחס אישי ממוקד ונעים ומחוויית קנייה מוצלחת.

הכתבה נכתבה בעזרת חברת אוצר מילים המספקת שירותי כתיבת תוכן לעסקים וחברות.