אמן חושים
אמן חושיםצילום: יח"צ

מופע אומנות החושים מתאים לגברים ונשים, חילוניים ודתיים, צעירים ומבוגרים. ניתן לקיים את המופע במתחם סגור ממוזג וגם במתחמים פתוחים. מופעי אומנות החושים במהלך הקיץ משמשים אטרקציות לאירועי חברה, חתונות, חגיגות גיל מצווה, בריתות, מסיבות סטודנטים, מסיבות רווקים ורווקות וגם לערב של חברים על הדשא בגינה.

אם גם אתם סקרנים להתנסות בעצמכם בטלפתיה וקריאת מחשבות על ידי אמן חושים הגעתם למקום הנכון. המופע של אסף סלומון מתקיים תוך השתתפות פעילה של הקהל בקסמים. במהלך המופע, יצליח אמן החושים לקרוא את המחשבות שלכם, לדעת על מה אתם חושבים ומה אתם עתידים לעשות. את המופע הזה אתם תסיימו מסוקרנים ונרגשים עם חיוך על הפנים. לא תוכלו להפסיק לחשוב על המופע ועל הקלות בה הצליח אדם זר לקרוא אתכם.

אמן חושים
אמן חושיםצילום: יח"צ

איך אמן חושים מצליח לקרוא מחשבות?

כל אמן חושים שיגיד לכם שיש לו כוחות קסם מתכוון לומר שהוא בילה שנים רבות בלימוד ותרגולים של טכניקות אומנות החושים. הניסיון והטכניקה הם שמאפשרים לאמן החושים לקרוא אתכם בקלות. המופע מתוכנן נכון תוך שילוב של תרגילי אומנות חושים, קסמים והרבה הומור. הכריזמה של אמן החושים היא זו שמרתקת את הקהל ויוצרת תחושה של חוויה על טבעית.

אם אתם מחפשים אמן על חושי לחופש הגדול למופעי הקיץ הגעתם למקום הנכון. המופע של אסף סלומון ישאיר אתכם פעורי פה. בין אם מדובר במופע המיועד לאירוע במקום העבודה, מסיבה או אירוע משפחתי, אסף סלומון הוא קוסם למבוגרים שידהים אתכם, ירגש וישאיר טעם של עוד. המוני אנשים כבר צפו במופע, התלהבו, התרגשו, הוקסמו, ובעיקר, עזבו את המקום עם חיוך גדול על הפנים.

מהי אומנות חושים?

על מנת להסביר יותר על המופע ועל התכנים הצפויים באירוע, נסביר בקצרה מהי אומנות חושים ומי הוא אומן על חושי. חשוב להבדיל בין קוסמים לבין אמני חושים. לא כל קוסם למבוגרים הוא גם אמן חושים. מופע אומנות חושים מצליח לעורר את החושים שלנו ולתעתע בהם. המופע יכלול קריאת מחשבות, משחקי זיכרון, קסמי העלמת חפצים ושאר הפתעות. אמן החושים מסוגל לבצע את קסמי הטלפתיה באמצעות יכולת מיוחדת שהוא פיתח לקריאת שפת גוף ומתן תשומת לב לפרטים קטנים, באמצעותם אנחנו חושפים שלא במודע את המחשבות שלנו.

אמן חושים הוא אדם שעבר הסמכה בתחום ובילה ימים כלילות בתרגולים ואימונים ארוכים. ההצלחה בתחום מבוססת על כישרון, כריזמה ושעות רבות של תרגול. חשוב לזכור שאמן על חושי הוא בראש ובראשונה אמן שיודע איך לתקשר עם קהל, לייצור עניין, לרתק, להקסים ולהצליח. הכריזמה והקסם האישי של אמן החושים מהווים חלק בלתי נפרד מהצלחתו.

איזה מופע מתאים לאירוע קיץ קליל?

מופעי אומנות חושים הפכו בשנים האחרונות פופולריים אך בכל זאת הם מצליחים לרתק ולהפתיע את האורחים בכל פעם מחדש. אם אתם מחפשים את הדרך לייצור אווירה מיוחדת באירוע שלכם ולהפוך אותו לבלתי נשכח, מופע של אמן חושים הוא הדרך לעשות זאת. את התכנים במופע מרכיב האמן בהתאם לאופי האירוע, סוג הקהל והעדפה אישית שלכם. ניתן להזמין מופעים המיועדים לצעירים, לנשים, לקבוצת עובדי הייטק מתוחכמים, לקבוצת סטודנטים, לקהל דתי מסורתי, למשפחות, לבני הגיל השלישי ועוד.

מופע הקיץ המרענן של אסף סלומון מתאים לאירועים עסקיים ומשפחתיים, השקות, ימי גיבוש וכיף, מסיבות יום הולדת, מסיבות סטודנטים, כנסים והרצאות. תוספת של אמן חושים תהיה תוספת מרעננת לכל אירוע קיץ תוסס, שמח ומוצלח.

לעוד מידע נוסף והזמנת אירועים: https://www.kosemagic.com