ארדן ודגן
ארדן ודגןצילום: דוברות השר

השר לנושאים אסטרטגיים גלעד ארדן השיק היום (שני) פרויקט לאומי יחד עם המועצה האזורית שומרון, במסגרתו יגיעו משפיענים מארה"ב ומאירופה לביקור ביהודה ושומרון, כחלק מהמאבק בדה-לגיטימציה ובחרם על ישראל.

מובילי דעת הקהל מחו''ל יגיעו ליהודה ושומרון באמצעות יחידת קשרי החוץ של המועצה האזורית שומרון, שתציג להם את ישראל האמיתית, תסביר על הזיקה של עם ישראל להתיישבות ביו"ש ותבליט את הדו-קיום בין היהודים לערבים.

השר ארדן רואה חשיבות ביצירת שיח אמיתי המבוסס על עובדות וחוויות על ההתיישבות ולכן עדותם ממקור ראשון של אלה המגיעים לחוות את האזור תסייע בכך.

השר ארדן וראש מועצת שומרון משיקים את מיזם ההסברה

''החרם על יהודה ושומרון הוא סיפור כיסוי לרצון של ארגוני החרם לפגוע בכל מדינת ישראל, אנחנו נציג את האמת לעולם באמצעות הבאת משלחות של משפיענים שיכירו את המציאות בשטח ללא מתווכים", אמר ארדן. ''אנחנו נמשיך להילחם על האמת של ישראל שסיפורה ההיסטורי מתחיל מיהודה ושומרון אל מול מסכת השקרים של פעילי החרם''.

יוסי דגן, ראש המועצה האזורית שומרון, אמר כי "המועצה מובילה מזה שבע שנים פעילות הסברה בינלאומית למלחמה בדה-לגיטימציה ולהסברת יהודה ושומרון. לראשונה הפעילות זוכה להכרה של מדינת ישראל, בזכות המשרד לנושאים אסטרטגיים והעומד בראשו גלעד ארדן.

''אני רוצה להודות לשר ארדן על כך שהוא מוביל את מהפכת ההסברה והמלחמה בדה לגיטימציה ברחבי העולם. ההבנה שיו"ש חייבת להיות חלק מההסברה של מדינת ישראל היא קריטית לניצחונה של מדינת ישראל בזירה הבינלאומית. הצגת המציאות האמיתית ביו''ש משרתת בצורה הטובה ביותר את ההסברה של מדינת ישראל''.

דגן הדגיש, ''לא ניתן להילחם בדה לגיטימציה מבלי להתייחס למקום המדובר ביותר בעולם. הבאת מובילי דעת קהל ובעלי השפעה מרחבי העולם לשומרון היא קריטית לשינוי דעת הקהל העולמית ולמלחמה בדה לגיטימציה".