מצלמים
מצלמיםצילום: יח"צ

אלה יכולים להיות סרטונים חביבים ומצחיקים על חתלתולים שובבים, או סרטוני ילדים קטנים אך חצופים מעט שיש להם מסר חשוב להעביר לצופים בארץ ולפעמים גם בעולם. אך הסרטונים לא נועדו לשם שעשוע בלבד, ומאחוריהם מסתתר עומק רב. כאלה הם למשל סרטוני תדמית עבור עסקים אשר נועדו להעביר מסר שיווקי ולפעמים גם אידיאולוגי.

אני בעל עסק מתחיל, מדוע כדאי לי להשקיע בסרטון תדמית?

ממבט ראשון, ייתכן שהפקת סרטון תדמית עבור עסק בראשית דרכו עלולה להיות נטל כלכלי, אך אם מחשיבים את היתרונות שבהפקת סרטי תדמית לעסקים, ובייחוד לבינוניים ולקטנים שבהם, מגלים עולם ומלואו. אלה כמה מבין היתרונות המשמעותיים ביותר:

  • גם יוטיוב הוא מנוע חיפוש – בגוגל אנו מחפשים מידע כתוב אשר רלוונטי לנו, ואילו ביוטיוב אנו מחפשים סרטונים. מיותר לציין שאת סרטוני היוטיוב ניתן למצוא דרך גוגל, כך שבדרך זו או אחרת – אם יש לכם סרטון תדמית לעסק, הגולשים יוכלו להגיע אליו ולהתרשם מהמוצרים שאתם מציעים.
  • עובד 24/7 – סרטון תדמית עובד עבורכם ובשבילכם בכל עת. בדרך זו, במוצר הייחודי שלכם יכול לצפות ג'ון מארצות הברית או גיאורג מאוסטריה. הסרטון הוא השגריר שלכם לכל ארץ ומדינה ואינכם צריכים לשלם לו שעות נוספות. למעשה, הסרטון הוא תחליף טוב לכל איש מכירות פעיל, שכן הוא מספק את הידע הראשוני על המוצר או השירות שאתם מציעים.
  • ראשונים בתוצאות החיפוש – גוגל נוטה לתעדף עמודים שיש בהם סרטונים, כך שסרטון תדמית מקצועי יכול לסייע לכם להגיע למקום הראשון.
  • הצופים זוכרים אתכם – בני האדם נוטים לזכור בדרך טובה יותר חומר המועבר להם בצורה ויזואלית, באמצעות סרטון, מאשר תוך כדי קריאה יבשה.
  • הדרכה טובה יותר – ואם מדברים על קריאה, שהרי סרטון תדמית יכול להיות תחליף לחוברת הדרכה ארוכה, שכן לצד היתרונות השיווקיים מתקיימת גם הדגמה ויזואלית לאופן השימוש במוצר.
  • מדבר אל כולם – סרטון טוב ואיכותי יכול לדבר אל כל סוגי הקהל – עורכי דין, רופאים, רואי חשבון, מוכרי פלאפל ובמקרים מסוימים גם מתבגרים.
מצלמים
מצלמיםצילום: יח"צ

שקט, מצלמים

אם החלטתם להפיק סרטון תדמית עבור החברה שלכם, עליכם לפנות לחברה מקצועית. לפני הפקת סרטי תדמית בפועל, תוכלו לקבוע ביחד עם הצוות המקצועי על הסגנון שלכם. ניתן, למשל, לבחור בסרטון אנימציה – אנימציה קלסית או אנימציית תלת ממד. בזכות האנימציה הצבעונית ומושכת העין תוכלו להעביר את המסר שלכם בדרך הטובה ביותר. כמו כן, ניתן לבחור לבצע סרט מצולם, ללהק את השחקנים עבורו ולצאת לדרך במסר נועז. כל סרטון שלכם יכול גם לעבור עריכה גרפית כדי שתוכלו להפיק ממנו את המיטב.

לא רק לעסקים

סרטוני תדמית נועדו לא רק לבעלי העסקים, אלא לאגודות ועמותות ללא מטרות רווח אשר נלחמות למען מטרה מסוימת. סרטון טוב יכול להעלות את המודעות בקרב הציבור לגבי תופעה מסוימת שיש להילחם בה: סרטון איכותי יכול לזעזע או לרגש את הציבור, כדי להניע אותו לפעולה: לפנות לעמותה, לתרום כסף או להצטרף אליה כמתנדב מן המניין.

הסטודיו כאן בשבילכם

מעוניינים לשווק את המוצר החדש שלכם ומחפשים דרך מקורית לעשות זאת? כשמדברים על מקוריות, לסטודיו ג'אנקיארד 7 יש מה להגיד. מדובר בסטודיו ביתי וחמים הממוקם במרכז הארץ, אשר נכון להפיק סרטון איכותי עבור בית העסק שלכם. לצד הפקת סרטוני תדמית, כאן תוכלו לקבל מגוון רחב של שירותים הכוללים צילום וידאו וסטילס, עיצוב ומיתוג, הפקות של קליפים וכן שירותי הכנה לדפוס ולשידור.