אלכס גלעדי
אלכס גלעדיפלאש 90

נשיא 'קשת' לשעבר אלכס גלעדי הגיש היום (ד') תביעת לשון הרע בסך שני מיליון שקלים נגד מגישת חדשות 10 אושרת קוטלר ונגד עיתונאית "הארץ" נרי ליבנה.

בכתב התביעה נטען כי "השתיים פרסמו דברי לשון הרע מזעזעים על אודות גלעדי, שהוא אישיות ציבורית, הטיחו בו בפומבי האשמות שווא, פרסמו על אודותיו בפומבי השמצות חסרות שחר".

עוד נטען כי "במודע או שלא במועד, חברו קוטלר וליבנה יחדיו ובכוחות משותפים הפכו את חייו של התובע מקצה לקצה והסבו לו נזקים כבדים, חלקם בלתי ניתנים לתיקון. השתיים פרסמו דברי לשון הרע מזעזעים על אודות גלעדי, לעיתים ביצעו מניפולציה של המציאות, ייחסו לו בפומבי ביצוע עבירות מין והתנהלות מכוערת והציגו אותו בציבור כעבריין מין סדרתי, כרמאי וכאדם שלילי".

עוד טענו עורכי הדין בתביעה, כי "את אלה עשו קוטלר וליבנה, ככל הנראה, על-מנת 'לתפוס טרמפ' על פרויקט Me Too, לטובתן האישית, וכי לגלעדי לא נותר אלא לקוות, שהמציאות המדומה, אודותיה הן פרסמו, לא הפכה במוחותיהן (ובציבור) למציאות של ממש".

אושרת קוטלר התייחסה בעמוד הפייסבוק שלה לתביעת הדיבה שהגיש גלעדי. "מצער מאוד שהוא בחר לתבוע במקום להתנצל, כפי שראוי היה לעשות. אם ביקש מלחמה הוא יקבל מלחמה ואין לי צל של ספק מי ינצח במאבק הזה", כתבה קוטלר.