פתאל
פתאלצילום: יח"צ

חיפוש דילים לאילת
החלטתם לצאת לחופשה באילת השנה? מצוין. כדאי שתדעו, שמהנקודה הזו בדיוק בעצם מתחילה חוויית הנופש שלכם. כדי שהחוויה תתחיל בצורה הטובה ביותר, מומלץ לפתוח את התכנון בראש ובראשונה באמצעות חיפוש דילים מתאימים, וכך לחסוך בעלויות.

באמצעות חיפוש סטנדרטי ברשת, תוכלו למצוא מבחר דילים מסוגים שונים, כמו למשל: דילים לאילת בלבד, חופשות של הרגע האחרון או חופשות מתוכננות מראש, שיכולות להגיע לעתים לגובה של עד 50% הנחה.

כמו כן, אם בכוונתכם לטוס לאילת, מומלץ בהחלט לחפש דילים הכוללים מלון וטיסות כחבילה אחת, על מנת שתוכלו לחסוך זמן יקר וכמובן גם כסף יקר לא פחות.

חפשו דפי דילים לאילת ותוכלו למצוא מגוון אפשרויות משתלמות בהתאם לתקציב שלכם.

פתאל
פתאלצילום: יח"צ

בחירת מלונות באילת
לאחר שמצאתם דף דילים שמתאים בדיוק לתקציב שלכם, הגיע הזמן לבחור מתוכו את המלון שבו תרצו להתארח.

איך תדעו איזה מלון הכי יתאים לכם? ובכן, אם אתם מגיעים לחופשה זוגית רומנטית, מומלץ בחום לצאת לחופשה במלון בוטיק, המונה מספר חדרים מצומצם יחסית, ונותן מענה לחופשה בסגנון אינטימי, עם ארוחות משובחות, טיפולי ספא, טרקלין עסקים יוקרתי ועוד.

במקרה שהחלטתם להגיע עם כל המשפחה, כדאי לחפש מלונות בסגנון הכל כלול, אשר יספקו את צרכי הילדים ויעסיקו אותם במהלך החופשה. כך הם יוכלו ליהנות מהפעלות ומופעים של צוותי הבידור, ארוחות מסביב לשעון, פינוקים ליד הבריכה וכל החוויות הכלולות.

כמו כן, בין אם בחרתם בחופשה משפחתית או בחופשה רומנטית, כדאי לבחור בבית מלון הממוקם באזור מרכזי באילת, כדי שתוכלו לטייל ולחוות את מיטב המתחמים שהעיר מציעה, סמוך לחופים הנפלאים, המסעדות המשובחות והפעילויות המיוחדות.



אטרקציות ופעילויות
אם אתם כבר בעיר הנופש של ישראל, לא כדאי לכם לפספס את ההזדמנות ליהנות ממגוון האטרקציות הבלעדיות של אילת, כמו למשל: אייס מול, ספורט ימי על כל סוגיו, צלילה, המצפה התת ימי, מצנחי הים האדום ועוד אינספור פעילויות ואטרקציות שניתן לחוות הן בחופשה זוגית והן בחופשה משפחתית.

טיולים
מלבד האטרקציות שיפעילו אתכם ואת הילדים כראוי, מומלץ גם להוסיף עוד קצת אקשן לחופשה ולטייל במגוון המסלולים הנפלאים שיש בסביבה.
בין המסלולים שכדאי לבדוק: נחל שלמה, הקניון האדום, פארק תמנע ועוד.

החיים הטובים
לאחר שחוויתם את האטרקציות, הילכתם במסלולי הטיולים ונחתם בבית המלון, כדאי שתקדישו עוד קצת מזמן הנופש לסיורים קולינריים במסעדות הייחודיות של אילת, זה בהחלט יעניק לכם טעם נוסף לחופשה.
בין המסעדות המומלצות: לוויתן, פיפט אווניו, לה קוצ'ינה, לורנס ועוד.


המאמר באדיבות רשת פתאל המציעה מבחר מלונות באילת לחופשה משפחתית "הכל כלול", חופשה רומנטית עם פינוקי ספא או חופשה עסקית בסגנון אלגנטי. לרשימת המלונות גלשו https://www.fattal.co.il/eilat-hotels