יהודה גליק
יהודה גליקצילום: מירי צחי/TPS

חבר הכנסת יהודה גליק מהליכוד מבהיר כי אינו כועס על שר הפנים אריה דרעי (ש''ס) שניסה להביאו להצבעה על חוק המרכולים באותו היום שבו קבר גליק את רעייתו יפה, שהלכה לעולמה.

"מאוד קשה לפגוע בי", אומר גליק בריאיון לחדשות 2. "זה היה לא רלוונטי, ולכן לא הייתי במקום של להיפגע או לכעוס. ברגע שסיפרו לי על פרסום ההתנצלות, ביקשתי מרב המועצה שיגיד לו שאין לי שום כעס עליו, שהוא יכול להיות רגוע לגמרי, שאם אפגוש אותו אתן לו חיבוק".

"אם יש משהו שהיה משמח את יפי, זה שכל השבעה לא החזקתי את הטלפון", סיפר חבר הכנסת. "הבן שלי שחר היה מספר לי כל ערב ב-22:00 מה היו החדשות. כשהוא סיפר לי שאריה פרסם מכתב התנצלות, שאלתי: 'על מה?' ורק אז נזכרתי - לא הייתי מחובר. הייתי בפרופורציות אחרות. כשהרב אמר לי מה הוא הציע לקח לי בדיוק רבע שניה לענות שזה לא רלוונטי".

גליק סיפר כי "ביום שחזרתי לכנסת, שלחתי הודעה לדודי אמסלם ואמרתי לו שזה עתה נודע לי שח"כ יוסי יונה יושב שבעה, ואני מציע שנוציא הודעה שאנחנו מתקזזים איתו - אני עצמי אתקזז איתו.

"כשישבתי פה בשבעה, בא אליי ח"כ אייל בן ראובן ואמר לי שאם מישהו היה פונה אליו, הוא היה מסכים להתקזז איתי מיד. יש המון אנשים טובים בכל המפלגות: קיבלתי הודעות ניחומים משני ח"כים מהרשימה המשותפת, ח"כ עיסאווי פריג' בא אליי בהלוויה וחיבק אותי, משה גפני ניסה להגיע אבל נתקע, אז הוא עידכן אותי שעשה מצווה לזכר יפי''.

לדברי גליק, ''יש הרבה טוב, ולפעמים יש פספוס של רגישות - ואם בזכות יפי נדע להרבות אהבה ותשומת לב ורגישות אנושית בסיסית - היא תרווה מזה הרבה נחת".