טיפוח עור הפנים
טיפוח עור הפניםמאליס אתר רשמי

מכירות את הרגע בו נחשפתן לרעיון מבריק, התפעלתן ממנו ומיד תהיתן, איך אני לא חשבתי על זה קודם?! נראה כי מצאנו עוד אחד כזה - מסכות הבד לפנים של מאליס | MAELYS.

מסתבר שרעיון מבריק לא צריך להיות מסובך; הוא צריך לדעת לענות על צורך. הסיפור מאחורי מסכות הבד לפנים של מאליס | MAELYS נראה ככזה שעונה על צורך כפול.

טיפוח עור הפנים הוא דבר חשוב, בפרט תחת החום וקרינת השמש הקיימת בישראל. נדמה כי מסכות הבד לפנים של מאליס | MAELYS זוכות להצלחה לא רק בגלל הרכיבים הפעילים המזינים את עור הפנים, אלא מכיוון שהן מצליחות לענות על צורך נוסף של נשים רבות המנהלות קריירה וחיי משפחה - הענקת חלון זמן אישי בו עוצרים, מפסיקים לרגע לדאוג לאחרים, במשך 10 דקות דואגים אך ורק לעצמנו.

אני יודעת שיכול להיות שאני נשמעת בנאלית אבל מתי בפעם האחרונה מצאת זמן לעצמך, עצרת הכול ופשוט לא עשית כלום?

נשמע מוזר, אבל זמן שבו את לא עושה כלום הפך לכמעט צורך נפשי, בטח בקצב החיים המטורף בו הכול מתנהל מסביב.

היום שלנו גדוש באינספור משימות שפשוט חייבות להתבצע, שילוב של עבודה, משפחה וחברים. אם במקרה הרגשת שאת כל היום עסוקה במתן תשומת לב לאחרים ולא נשאר לך זמן לעצמך - את לא לבד. לא בטוח שזה מנחם אבל זאת עובדה.

אחד הדברים החשובים שלמדתי עם הזמן הוא שאם אני לא אדאג לעצמי, לא אוכל להעניק לאחרים. לכן קיבלתי החלטה שאני אשמח אם תיישמו גם כן – הכנסתי את עצמי ללוח המשימות ביומן. מגיע לנו זמן פרטי של שקט ושלווה.

יש אינספור עצות ליצירת שינוי, החשובה מכולן היא ההחלטה שאנו מיצרים מעתה סדר יום חדש בו נפנה זמן איכות למשהו שעושה לנו טוב. האמת, לא חשוב מהו הדבר שנחליט לעשות, העיקר שנתמיד בו.

אני שילבתי את זמן האיכות הפרטי שלי עם מוצר שתמיד אהבתי שנמצא באמבטיה, מסכת הבד לפנים של מאליס | .MAELYS המסכה מאפשרת לי להתנתק לעוד כמה רגעים של שקט ולדאוג לעצמי. אני עוטה את המסכה ל-10 דקות, מזינה את עור הפנים שלי בתרכובת עשירה של מינרלים ולחות - התחושה מרעננת ומעניקה לי מראה נוצץ וזוהר. רק דבר אחד מציק לי - איך אני לא חשבתי על זה קודם?!