"מי שמתאכזר לבעלי חיים - יתאכזר לבני אדם"חזקי ברוך

חברת הכנסת נורית קורן, מגיבה לפרסום ב'ידיעות אחרונות' בו סיפר ראש עיריית תל אביב-יפו, רון חולדאי, כי אכל בשר כלבים במהלך סיור בחו"ל.

"זילות שכזו מאפיינת את שלטון מפא"י, שחולדאי הוא מצאצאיה הבולטים. לא ייתכן שאיש ציבור, שמייצג מאות אלפי אנשים יפגין אכזריות ואטימות שכזו", אומרת קורן לערוץ 7.

לדבריה, "כחברת כנסת, הפועלת ללא ליאות למען זכויות בעלי החיים אני חשה סלידה ותדהמה מקלות הדעת ואכזריותו של ראש העיר. עם זאת, בעודי מסייעת לתושבי השכונות של אבו כביר, נווה עמל ותל גיבורים – אני מזהה קו ישיר בהתנהלות האטומה של אבות אבותיו של אותו חולדאי – האבות המייסדים של מפלגת מפא"י. את הטעויות שעשו ואת אטימות ליבם, אנו פועלים כדי לתקן עד היום וביתר שאת בכנסת הנוכחית."

"מי שמתאכזר לבעלי חיים - סופו שיתאכזר לבני אדם. בעצם, הצאצא לבית חולדאי כבר מתאכזר לבני אדם. הרי מה ההבדל בין תושבי דרום תל אביב לבין חיות? מבחינתו של חולדאי, הם לא יותר מכלי שרת לתפנוקיו. לא עוד אדון חולדאי. תושבי השכונות אינם כלי, תושבי דרום תל אביב הם בני אדם - יצורים חיים. אותם אני לא אתן לך להקריב, בהם אני לא אתן לך לשחק", סיכמה קורן.

נזכיר כי הבוקר פורסם שראש עיריית תל־אביב, רון חולדאי, הידוע כחובב מסעדות, אכל בשר כלב במהלך ביקור בויאטנם.

עיריית תל אביב-יפו מסרה בתגובה כי "מדובר במקרה בו התארח חולדאי בבית משפחת איכרים וייטנאמית שהזמינה אותו לביתה והגישה לו את המעט שיש לה, מצב המחייב את האורח לאכול מתוך נימוס''.