מוישי הולצברג ונתניהו
מוישי הולצברג ונתניהוצילום: אבי אוחיון, לע"מ

הרב ישראל קוזלובסקי שליח חב"ד במומבאי מספר לערוץ 7 על הביקור המרגש של ראש הממשלה בבית חב"ד בנוכחות מוישי בנם של שליחי חב"ד שנרצחו במקום, הרב גבי ורבקי הולצברג.

"לפני רגעים ספורים עזב ראש הממשלה את בית חב"ד, הוא אמר בדבריו שמוישי והבניין הזה הם ההוכחה שעם ישראל חי ושאף אחד לא יכול לנצח את עם ישראל", מספר קוזלובסקי.

לדבריו בית חב"ד במומבאי יהפוך לאתר הנצחה שיביא להרבה אור, "המקום הזה הוא סמל ודוגמא לאהבת ישראל ולשנאת ישראל. אהבת ישראל כי זה בית חב"ד על פי צוויו של הרבי מליובאוויטש שפתוח לכל אדם באשר הוא, וסמל לשנאת ישראל על כך שהטרוריסטים ימח שמם בחרו במקום הזה לבצע את זממם. לכן זה כל כך סימבולי שדווקא מתוך המקום הזה אנחנו בתנועת חב"ד נקים את אתר ההנצחה שימחיש איך דווקא מתוך החושך אנחנו נגיע לאור הגדול".

הרב קוזולבסקי אומר לערוץ 7 כי הוא אינו חושש לחייו, "שלוחי מצווה אינם ניזוקים אומרים לנו חכמים. אנחנו מאמינים באמונה שלמה שהכל בסדר והכל יהיה בסדר. כמובן שאנחנו עושים את כל הדרוש, וממלאים את כל ההוראות שאנחנו מקבלים מכוחות הביטחון. אנחנו מתפללים ויודעים שאם ה' לא ישמור עיר שווא שקד שומר. אנחנו מתפללים לשמירה ולגאולה האמיתית שנבוא יחד עם משיח צדקנו ונתראה בחזרה עם גבי ורבקי הי"ד יחד עם כל בני ובנות ישראל".

בטקס השתתף כאמור גם מוישי הולצברג, בנם של הרב גבי ורבקי שנרצחו בפיגוע, אשר לדברי הרב קוזלובסקי התרגש מאוד. "מוישי מאוד התרגש והוא הזמין בדבריו את ראש הממשלה לבוא לבית חב"ד לבר המצווה שלו. ראש הממשלה חייך. אנחנו באמת מקוויים שנזכה לביקור נוסף אלא שהפעם זה יהיה בבית המקדש בירושלים".