נקיון
נקיוןצילום: יח"צ

עם זאת ישנן כמה פעולות שכל אחד יכול לבצע, שיעזרו לו לשמור על בית נקי ומסודר, וזאת כמעט ללא מאמץ. אז כיצד אפשר לשמור על בית נקי? הכנו עבורכם כמה טיפים לניקוי יעיל ומושלם.

נקו את הבית ביסודיות עם מעבר הדירה – כאשר אתם עוברים לדירה או לבית חדש, רצוי שתבצעו ניקיון יסודי במקום וזאת על מנת שהבית תמיד יהיה נקי ונעים. כדי לבצע ניקיון לפני מעבר דירה בצורה טובה מומלץ לשכור באופן חד פעמי חברת ניקיון שתוכל לנקות את הרצפות באופן יסודי, לנקות ארונות, חלונות, לשאוב אבק להפטר מכתמי צבע ואף לבצע כמה תיקונים ברחבי הדריה.

בצעו פוליש לרצפות - חברת פוליש לרצפה היא כזאת שבאמצעותה ניתן ליהנות באמצעותה מרצפות נקיות ומבריקות. כיום ישנם מגוון סוגי פולי שלרצפה כמו פוליש קריסטל, פוליש מט,

במראה רטוב ועוד, כאשר הפוליש גם מקנה מראה נקי לרצפות, והוא גם שומר עליהן ומגן עליהן מפני כתמים.

נקיון
נקיוןצילום: יח"צ

סדרו את הבית בצורה שתקל עליכם – כאשר אתם מעצבים ומסדרים את הבית, חשוב שתעשו זאת בצורה שתקל עליכם. כיום באמצעות רגליות וגלגלים לריהוט, באמצעות תליית חפצם והימנעות מהנחתם על גבי הרצפות, ושיטות אחסון מועילות ונוחות - קל יותר לנקות את חלל הבית וזאת ללא הרמה של חפצים כבדים.

חלקו את המטלות שלכם לימים שלקראת סוף השבוע – כעת שאתם כבר מתגוררים בבית זה הזמן לקבוע לכם שגרה של ניקיון שתקל עליהם. החליטו כי לקראת סוף השבוע אתם מתחילים בתהליכי הניקיון, כמו למשל ניקוי אבק, כיורים, משטחים ואסלות ביום רביעי, החלפת מצעים וכיבוס כביסה ביום חמישי, וביום שישי החליטו כי אתם שואבים שטיחים ושוטפים את הרצפות. בכך תוכלו לחלק את העבודה בבית ולא להתאמץ מידי.

חלקו תפקידים בין בני המשפחה – גם אם יש לכם ילדים קטנים, אתם עדיין יכולים לחלק מטלות בבית. תנו לילדים לקפל גרביים, לשים את הכביסה שלהם בארון, ולסדר את החדר שלהם כמו גם לאסוף חפצים מיותרים מהסלון ופינת האכל. בכך תכלו לקבל סיוע מבני המשפחה.

החזירו כל חפץ למקום שלו - אחד הכללים החשובים לניקיון הוא החזרת כל חפץ למקומות לאחר השימוש. בכך אתם תמיד שומרים על הסדר בחלל הבית.

שמרו על כללי ניקיון וסדר – אכלתם? יופי, כעת שטפו את הצלחת. הסרתם בגדים לפני במקלחת? החליטו מה אתם מחזירים לארון ומה אתם זורקים לכבסיה. שמירה על ניקיון וסדר תכניס אתכם לשגרה של בית נקי, נעים ומסודר.

לפרטים נוספים: http://cleaniks-premium.co.il/