מכלול
מכלולצילום: יח"צ

שאת מקומם של העט והעיפרון תתפוס המקלדת וכי לא יהיה צורך בציוד כמו ניירות מדפסת או מהדקי שיחות. עם זאת, כלי כתיבה ומוצרים אחרים עדיין מבוקשים בקרב רבים, שכן, המחשב אמנם כלי עזר נהדר, אך הוא אינו מהווה תחליף לכל מה שאנו מכירים היום. דווקא בעידן הטכנולוגי חשוב לשמור על קשר עם רשתות המספקות את הציוד המשרדי הדרוש.

מי משתמש בכלי כתיבה

למעשה, השאלה היא מי לא משתמש בהם. כלי כתיבה איכותיים הם מבין המוצרים המבוקשים יותר גם בימינו. אלה כמה מבין האנשים אשר ישמחו לקבל כלי כתיבה במתנה:

  • ילדים – עד כמה שהילדים לא תמיד אוהבים לחזור ללימודים, הרי שהם שמחים ללכת לחנות לציוד משרדי כדי לקנות כלי כתיבה חדשים. זוהי הזדמנות נהדרת בשבילם לחדש את מלאי העפרונות ועטים שלהם וגם לרכוש לעצמם כמה עפרונות צבעוניים. עפרונות אלה מאפשרים לילדים לפתח את כישורי הציור שלהם בזמנם הפנוי.
  • סטודנטים – אנו רואים סטודנטים רבים אשר מסתובבים עם לפטופים לכל מקום. ועדיין, גם בעלי הלפטופים יגידו לכם שאין כמו לקרוא מאמר מודפס ולסמן אותו במרקרים. כי זה מה שהם עושים. הסטודנטים פונים לרשת לציוד כדי לקנות לעצמם מרקרים צבעוניים (אגב, הצבע המועדף עליהם הוא צהוב זוהר).
  • סגל הוראה – מורים ומרצים אינם יכולים להסתדר ללא מוצרים בסיסיים כמו עפרונות ועטים. ציוד פשוט אך איכותי זה מאפשר להם לכתוב הערות ביומנים ועל גבי גיליון הציונים ולתכנן את השיעור הבא שלהם.

כשהציוד מגיע למשרד

גם משרד שבו עובדים באמצעות המחשב במשך כל היום צריך לחדש את מאגרי כלי הכתיבה וכלל הציוד המשרדי. כי במשרד יש צורך לחתום על חוזים, לכתוב במהירות משימות על גבי נייר או אפילו לשרבט במהלך שיחת טלפון משעממת במיוחד. כמו כן, ציוד משרדי כולל מוצרים כמו נייר למדפסת, מחברות לעבודה השוטפת, טושים מחיקים ללוח, מנקבים, שדכנים וסיכות וכדומה.

מכלול
מכלולצילום: יח"צ

נפטרים מחומר סודי אך בלתי חשוב

במקומות עבודה רבים מתעסקים עם מסמכים רגישים הכוללים פרטים אישיים של לקוחות או מידע חיוני על החברה. לעתים קרובות יוצאים מסמכים אלה מכלל שימוש והופכים לבלתי רלוונטיים. מנהלים ועובדים לא זורקים את המסמכים האלה מחשש שהפרטים הרגישים יגיעו לידי זרים. מסיבה זו, מגרסה איכותית פותרת את הבעיה: היא משמידה את הדפים במיומנות ולא מותירה זכר לפרטים הבעייתיים.

מגנט למקרר

מגנטים מעוצבים ואיכותיים הפכו לחלק בלתי נפרד מהמטבח שלנו. אם אנו מעוניינים לתלות על דלת המטבח מתכון טעים לעוגה או תזכורת לגבי סידורים שונים, אנו מצמידים פתקים ועמודים אל דלת המקרר באמצעות מגנטים. המגנטים יכולים ללמד גם על האופי שלנו. כך למשל, מגנטים שחורים וסולידיים מתאימים לאנשים רציניים יותר, בעוד מגנטים בצבעי ירוק, צהוב, אדום וכחול שעליהם מצויר סמיילי, מתאימים לאנשים חופשיים ומלאי שמחת חיים. נוסף על כך, המגנט יכול להיות מתנה נפלאה לאנשים שאנחנו אוהבים.

המקום שבו קונים את כל הציוד

הסמסטר נפתח בקרוב? מחר הילד חוזר לבית הספר? זה הזמן לקפוץ אל מכלול ברמן בקמפוס בע"מ, רשת החנויות הגדולה אשר מציעה מגוון רחב של מוצרים. כאן תוכלו למצוא את כל הציוד הדרוש לכם כדי להתחיל את השנה החדשה – בין אם מדובר בבית הספר או בלימודים באוניברסיטה ובמכללה. במכלול שומרים על איכות הציוד, ולכן כל ציוד שתקנו עכשיו יכול לשמש אתכם לתקופה של שנה ואף הרבה מעבר לכך.

הכתבה הופקה ונכתבה בעזרת חברת אוצר מילים המספקת כתיבת מאמרים מקצועיים עבור עסקים, ארגונים וחברות.