נפתלי בנט
נפתלי בנטצילום: הלל מאיר/TPS

שר החינוך ויו"ר הבית היהודי, נפתלי בנט, הבהיר הערב (שלישי) כי בעתיד הלא רחוק הוא מתכוון להנהיג את המחנה הלאומי ולעמוד בראשות הממשלה.

בנט קיים ''שעת שאלות'' בדף הפייסבוק שלו. אחד הגולשים כתב לו ''מר בנט היקר, המשך בעשייה החיובית אבל אשמח שתהיה שר ביטחון או ראש ממשלה. אתה בפוליטיקה בגלל לבנון השנייה ולא בגלל בעיות החינוך''.

יו"ר הבית היהודי השיב לו נחרצות, ''תודה יוסי. בסך הכל הממשלה הנוכחית טובה, אך בהחלט לאחר עידן נתניהו בכוונתי להיות ראש הממשלה של ישראל".

השר בנט התייחס גם לשאלת האיחוד עם מפלגת תקומה של אורי אריאל. אחד הגולשים שאל ''מתי הבית היהודי יפרד מתקומה? הבית היהודי מאבד הרבה מנדטים בגלל הקו החרד"לי של חברי תקומה''.

שר החינוך השיב כי בכוונתו להרחיב את הבית היהודי, ''הכוונה לא להיפרד אלא הפוך: להתאחד, ובמקביל להרחיב את התנועה גם לחילונים, מסורתיים וגם חרדים. כלומר, להיות אוהל מאוד גדול שמכיל הרבה גוונים".

בנט התייחס גם לפרשת אלאור אזריה. כאשר נשאל מה ניתן לעשות כדי להעניק לחייל חנינה השיב בנט כי ''בעיניי ההתנהלות לא היתה נכונה כלל. כבר טחנו את הנושא. אלאור ישוחרר בקרוב, ונוכל להתקדם בחיים''.

'שעת שאלות' בפייסבוק
'שעת שאלות' בפייסבוקצילום מסך