ישראל היום
ישראל היוםצילום: מרים אלסטר, פלאש 90

סקר TGI שהתפרסם היום (ד') מראה שוב כי החשיפה לכלל עיתוני הנייר בישראל נמצאת במגמה של ירידה מתמשכת.

"ישראל היום" מוסיף להיות העיתון בעל שיעור החשיפה הגבוה בישראל, כשבחציון הנוכחי (יולי עד דצמבר 2017) הוא מציג ירידה מ-36.7% ל-34.4%. גם "ידיעות אחרונות", שבמקום השני, מציגי ירידה בחציון מ-32.5% ל-30.6%.

"מעריב הבוקר", החינמון שבבעלות אלי עזור, מציג עלייה קלה מ-5.3% ל-5.6%, ועלייה דומה רושם גם "מעריב סופהשבוע".

העיתון בשבע (6.2%) מקדים שוב את עיתון הארץ (5.9%), מעריב (5.7%), מקור ראשון (3.8%) וגלובס (3.1%), מה ששומר על מקומו כעיתון השלישי בגודלו בישראל בסופי שבוע, אחרי ידיעות אחרונות וישראל היום.

"הארץ" רושם התחזקות ועולה מ-3.9% ל-4.9%, ומהדורת סוף השבוע עולה מ-5% ל-5.9%.

באשר לתחנות הרדיו: כאן ב' רשמה ירידה בהאזנה מ-22.4% ל-20.7% בחודשים יולי-דצמבר 2017. מנגד גל"צ התחזקה מ-22.7% ל-24.1% ב-6 החודשים האחרונים.

התחנה המואזנת בישראל היא גלגלצ, שהתחזקה קלות מ-33.6% בחודשים ינואר-יוני 2017, ל-34.5% בחצי השני של השנה.

תחנת הרדיו גלי ישראל חזרה ל-2.4% לאחר שירדה לפני חצי שנה ל-2%. תחנת קול חי נחלשה מ-5.2% ל-4.7%. רשת מורשת של קול ישראל נחלשה משמעותית מ-3.3% ל-2.6% בחצי השנה האחרונה.