חדר ניתוח, אילוסטרציה
חדר ניתוח, אילוסטרציהצילום: אייסטוק

אשלי קמרי (21) מחולון קוראת בערוץ 7 למישהו שיעזור לה להציל את אביה שהרופאים מעריכים שלא נותר לו זמר רב לחיות.

יוחנן קמרי (48) מתווך דירות מחולון חולה מזה שלוש שנים במחלת כליות סופנית והוא חייב תרומת כליה באופן מיידי. לפני שבועיים האם דורית עברה ניתוח לתרומת כליה לאב אך לאחר שנכנסה לחדר הניתוח והורדמה נכנסה למצב של מצוקה נשימתית וחוותה תגובה אלרגית חריפה.

"בשל זאת הוחלט שלא לנתח אותה עד לבירור המצב והיא הועברה ליחידה לטיפול נמרץ. בימים שלאחר מכן היא עברה בדיקות מקיפות והתגלתה כאלרגית לחומרי ההרדמה שהשתמשו בהם במהלך הניתוח. הוחלט כי היא כן יכולה לתרום כליה לאב ולאחר שנמצאו חומרי הרדמה שאליהם היא לא אלרגית הוחלט לנתחה בשנית.

לפני שלושה ימים היא נכנסה בפעם השנייה לחדר הניתוח והתחילו לנתח אותה. כרבע שעה לאחר תחילת הניתוח כאשר היא שוכבת על שולחן הניתוחים, היא נכנסה למצוקה נשימתית וחוותה תגובה אלרגית יותר חריפה מהפעם הקודמת. הוחלט להפסיק את הניתוח במידי ולהעבירה ליחידה לטיפול נמרץ. עד היום בבוקר היא הייתה מורדמת ומונשמת מכיוון שלא יכלה לנשום בכוחות עצמה".

הבת אשלי קמרי מספרת על האכזבה הגדולה, "אני לא יכולה לתאר את מידת האכזבה שחווינו לאחר הניסיון של הניתוח הראשון. ציפינו שהתקופה הקשה תהיה מאחורינו. הייתה לנו תקווה כשהודיעו לנו שיהיה ניתוח שני, אבל לצערנו, בסופו של דבר זה לא יצא לפועל. אבי שבור נפשית ומשפחתנו לא יכולה להתמודד עם זה יותר. אמי לא תוכל לתרום לו את הכליה שהוא כל כך זקוק לה והוא חי על זמן שאול".

היא קוראת למי שיכול להציל את אבא שלה להתקשר אליהם, "הזמן שלנו אוזל, אני חייבת שמישהו יעזור לנו להציל את אבא שלנו, אין לנו חיים בלעדיו ואנחנו מבטיחים למי שיתרום את כל הברכות שבעולם והוא יקבל מקום בגן עדן.

"אני פונה ללב שלכם בבקשה שתצרו איתי קשר באם אתם יכולים לפרסם את הסיפור שלנו על מנת למצוא כליה לאבי היקר ולהציל נפש יהודית בישראל".

אשלי קמרי טל': 0525640045 או לטלפון 0522583942 [email protected]