אוהדי באר שבע. ניצחון ביתי נוסף
אוהדי באר שבע. ניצחון ביתי נוסףצילום: פלאש 90

קשה באימונים, קל בקרב. זה היה לא פשוט אבל הפועל באר שבע, האלופה בשנתיים האחרונות, חזרה הערב (מוצאי שבת) זמנית אל המקום הראשון בטבלת ליגת העל שבכדורגל.

הדרומיים מבירת הנגב אירחו הערב באצטדיונם הביתי, אצטדיון טוטו-טרנר, מקום בו לא הפסידו מעולם במסגרת ליגת העל שבכדורגל את הפועל רעננה הקטנה במסגרת המחזור ה-20 בליגת העל שבכדורגל, ובתום 90 הדקות שמרו על המאזן הביתי המדהים עם ניצחון בתוצאה 1:3.

האלופה מבאר שבע עלתה ליתרון במזל גדול עם שער של דן אייבינדר בדקה ה-22, למרות פתיחת משחק רעה שלהם. על סף הירידה להפסקת המחצית, ודווקא בזמן שבאר שבע שלטה במשחק והייתה טובה, באה על שכרה רעננה הקטנה כשהשוותה משער של כרם ארשיד בדקה ה-44.

אל המחצית השניה עלו שחקני באר שבע בלחץ גדול. תומאש פקהראט שנכנס כמחליף שיחרר הרבה אוויר אצל ראשי האדומים מבירת הנגב כשכבש בדקה ה-59 וספק עבירה עליו בדקה ה-85 סידרה לבאר שבע את השלישי אותו כבש מאור מליקסון ומשם רעננה כבר לא חזרה.

בסיום, באר שבע חוזרת זמנית לראשות טבלת ליגת העל שבכדורגל עם ניצחון ביתי נוסף, שבוע לפני משחק העונה מול מכבי ת"א. הכל כבר מוכן לקרב על המקום הראשון, המשחק שעשוי להכריע את גורל האליפות.