שרה ובנימין נתניהו
שרה ובנימין נתניהוצילום: הלל מאיר/TPS

שר החינוך נפתלי בנט (הבית היהודי) מוחה על פרסום הקלטת השיחה הפרטית בין אשת ראש הממשלה שרה נתניהו לבין יועץ למשפחת נתניהו.

''הקלטה חשאית של ראש הממשלה, איש ציבור אבל יותר מכך בן משפחתו על ידי יועץ למטרות רכילות או ניגוח, היא מעשה נבלה והפרת אמון חמורה. אני מצפה שהציבור הישראלי ישפוט את נבחרי הציבור על בסיס מעשיהם ולא על בסיס הקלטות ורכילויות", כתב בנט בטוויטר.

שרת התרבות והספורט מירי רגב (הליכוד) אמרה כי "הקלטת הזו היא עוד פעולה שמביישת את מקצוע העיתונאות. חדירה למרחב הפרטי והאינטימי של כל אדם - היא מעשה מכוער ודוחה. ומה הסיפור העיתונאי כאן?! – כלום!", אמרה. "עיתונאים כידוע לא מתעצבנים אף פעם. הם מלאכים - לא מתעצבנים על הילדים, לא על הנשים, לא בעבודה.

''די עם הרדיפה הזו אחר משפחת נתניהו – אחר שרה נתניהו ואחר הילדים. אין כאן שום סיפור בקלטת הזו, חוץ מסיפור אחד בלבד שנמשך כבר 22 שנה - הם רוצים את ראשו של נתניהו כי הם רוצים בהפלת הליכוד והמטרה הזו מקדשת אצלם את כל האמצעים, כולל מסע הציד נגד אשתו שרה וילדיו", הוסיפה רגב.

כאמור, אתר "וואלה" פרסם בצהריים (ראשון) הקלטת שיחה בין יועץ תקשורת שסייע לראש הממשלה ובין רעיית ראש הממשלה, שרה נתניהו.

בהקלטה נשמעת נתניהו צועקת על היועץ בעקבות ידיעה שפורסמה במדור רכילות אודות פעולה התנדבותית בה לקחה נתניהו חלק, אך לא צוין בה שהיא פסיכולוגית.

"פסי-כו-לו-גית, M.A, B.A - זהו!", צעקה נתניהו על היועץ ודרשה ממנו לנזוף בכתב, "הוא מקבל ממך עכשיו שיחת נזיפה? חוץ מזה - נוסח. 'אשת ראש הממשלה, מחייב גם פעילות ציבורית', למה?! למה?!", ומיד לאחר מכן ממשיכה בצעקות: "אשת ראש הממשלה הזאת עושה פעילות ציבורית כל יום! בעבודה המקצועית שלה!".

פרסום ההקלטה עורר זעם רב בקרב בני משפחת ראש הממשלה. "נמאס כבר מהקלטות הסתר ושבירת כללי הפרטיות לצורך הכפשת משפחת נתניהו", מסרה המשפחה.

עוד נמסר כי שרה נתניהו "מקדישה חלק ניכר מזמנה לטיפול בילדים, משפחותיהם וכל המערכת הסובבת אותם כפסיכולוגית מומחית. מדובר בפרסום מגמתי ומרושע של הקלטות סתר מלפני תשע שנים".