ח"כ יואב קיש
ח"כ יואב קישצילום: הלל מאיר/TPS

פורום הריבונות הפועל לקידום החלת הריבונות הישראלית על יהודה ושומרון שיגר היום (ראשון) מכתב ברכה והוקרה ליו"ר ועדת הפנים של הכנסת, חבר הכנסת יואב קיש (הליכוד), על יוזמת החקיקה שהוא מקדם להחלת ריבונות ביהודה ושומרון.

את מכתבו שיגר פורום הריבונות לחבר הכנסת קיש המוביל הצעת חקיקה ברוח ההחלטה שהתקבלה בוועידת מרכז הליכוד האחרונה ובה הצביעו המשתתפים פה אחד בעד החלת הריבונות הישראלית ביהודה ושומרון.

במכתבם כותבים חברי הפורום לקיש, "נבקש לברך אותך בשמם של מאות אלפי ישראלים, אוהביה של ארץ ישראל ודוגלי חזון הריבונות, על פעילותך הנחושה לקידום חזון זה במסדרונות הפוליטיים והמדיניים.

''הצעת חוק הריבונות אותה אתה מקדם בימים אלה ברוח החלטת מרכז הליכוד, עשויה בהחלט להוות נקודת מפנה היסטורית ואנו תקווה ואמונה שאכן כך יהיה. שנת ה-70 לישראל וה-50 להתיישבות היא אכן השנה הראויה ליישום הצעד הציוני המתבקש – החלת ריבונותה של מדינת ישראל על ערש הולדתו של העם היהודי, יהודה ושומרון.

"חזון הריבונות המתין לשעת הכושר המדינית ציבורית ופוליטית הנוכחית, שבה רוב קואליציוני מוחלט דוגל במהלך שבו רוב ממשלת ישראל תומכת, הונאת אלטרנטיבת שתי המדינות מתבררת לעין כל בציבור הישראלי ובקרב מדינאים מובילים בעולם ואת הבית הלבן מנהיגים נשיא וממשל אוהד".

את מכתבם חותמים חברי הפורום באיחול ובברכה לחבר הכנסת קיש: "נאחל לך להיות מוביל השעה ההיסטורית, שעת מימוש חזון הציונות, חזון שיבת העם למרחבי ארצו. תחזקנה ידיך!".

ראשי פורום הריבונות, יהודית קצובר ונדיה מטר, רואות בהצעת החקיקה של חבר הכנסת קיש אבן בוחן עבור אוהביה של ארץ ישראל. "הרוח הגבית העולה מהציבור הישראלי כולו לחזון הריבונות, כפי שבאה לידי ביטוי במרכז הליכוד, והמהפך הדרמטי של השנים האחרונות בהן הזירה המדינית נטשה את שיח הנסיגות, הוויתורים וההתקפלות לטובת שיח של ריבונות ושיבה אל ערכי הציונות, ניכרים היטב גם בזירה הפוליטית והמדינית.

''אנו ושאר חברי וחברות פורום הריבונות משוכנעים ומשוכנעות כי מהלכו של חבר הכנסת קיש מהווה נדבך נוסף ומשמעותי בדרך למימוש ויישום החזון. אנו תקווה שממשלת ישראל תדע לנצל את שעת הכושר ואת הבסיס החקיקתי שמציב לה חבר הכנסת קיש ולהוביל לרגע ההיסטורי בו תושלם שיבת ישראל לארצו".