בין נפילה לעלייה
בין נפילה לעלייהעטיפת הסינגל

מרדכי רוט אינו זמר, ולא מתיימר להיות כזה, רוט משמש כמאמן ומטפל אישי ורגשי ביום יום והקים את 'עלומים' - מרכז חרדי לחיים בריאים, בנוסף לזאת הוא גם סופר שכתב ארבעה ספרים רבי מכר למבוגרים וילדים יחד עם הסופר הידוע חיים ולדר.

כמטפל וסופר ובעל טור שבועי בעיתון ובמדיה העוסק בנפש האדם ובנושאים רגישים שונים, נפגש רוט מחוץ לחדר הטיפולים עם המון בני נוער ואנשים שונים הנמצאים בכל מיני מצבים בחיים שלהם, ומעודד אותם ומחזק אותם בשיטות שונות ובדיבורים הנוגעים אל הלב הנשמה והנפש, וגם למוסיקה והגיטרה עליה הוא פורט יש חלק חשוב באותם מפגשים ואירועים שונים.

בתוך כל הפעילות העניפה הזו של רוט, נוצר מצב שישנם משפטים מסויימים שנאמרים על ידו שוב ושוב אינספור פעמים בכל מיני אותם הרצאות, כנסים וזיצים אותם הוא מקיים מפעם לפעם, וכעת החליט לקבץ אותם יחדיו, לתת להם לחן ושיר ולהעניק להם עוצמה של ממש.

"בין נפילה לעליה" - כך שמה של היצירה אותה הוא מגיש בימים אלו, כשהמוטו המרכזי מבחינתו של רוט, הוא לדעת כי גם אם חס ושלום אנחנו נופלים, עלינו לדעת לעצור את הנפילה בזמן הנכון ולהתחיל מהתחלה - וכך קיבלנו את הסוד של ההתמודדות בחיים.

כדי להוסיף נופך ועומק ליצירה הכל כך מיוחדת, נקרא אל הדגל הזמר עדי רן לבצע את השיר בדואט משותף, החיבור המיוחד בין השניים הפך את השיר לאטרקטיבי וקולע למטרה הכל כך מיוחדת שאליה הוא שואף להגיע.