חוזר. מולי שפירא
חוזר. מולי שפיראצילום: Moshe Shai/FLASH90

במשך שנים רבות שידרו מולי שפירא בגלי צה״ל ויואב גינאי ברשת ב' של קול ישראל זה מול זה בימי שישי בין השעות 9 ל-11 בבוקר.

שתי תכניות התרבות המצליחות שלהם "מה יהיה" ו"בילוי נעים" היו לאורך שלושה עשורים מתכניות הרדיו המואזנות בישראל וצברו מאזינים ואוהדים רבים בכל רחבי הארץ.

כעת הם משלבים כוחות וישדרו זה אחר זה בימי שישי בתחנה הצבאית. בשעה 9:00 בבוקר יפתח את התכנית יואב גינאי עם "מה יהיה" ולקראת השעה 10:00 יצטרף אליו מולי שפירא שימשיך בתכניתו "בילוי נעים".

השניים ישוחחו יחד וגם לחוד על אירועי השבוע בתחומי התיאטרון, הקולנוע, הספרות, האמנות, המחול, המוסיקה ויתר ענייני התרבות. בתכנית יתארחו שחקנים, מוסיקאים, סופרים, אמנים, יוצרים וכן בעלי טורים.

מולי שפירא, מוותיקי השדרנים בישראל, הצטרף לצוות גלי צה"ל בסוף שנות השישים. את תכניתו "בילוי נעים" הוא משדר זה שלושה עשורים. הוא ניהל את חטיבת התרבות והמוסיקה בגלי צה״ל ויזם תכניות רבות בהן "ציפורי לילה", "ארבע אחר הצהריים", "בילוי היום" ומופעים תרבות ייחודיים.

יואב גינאי החל לשדר כילד בקול ישראל. את מגזין התרבות הרדיופוני "מה יהיה" החל לשדר בשנת 1989. בין תפקידיו הרבים בתחום השידור הציבורי, הוא ייסד וניהל את תחנת 88FM , הקים את דסק התרבות בחדשות קול ישראל, שימש מנהל מחלקת התרבות והבידור ומנהל התכניות בטלוויזיה הישראלית.