השרה רגב
השרה רגבצילום: הלל מאיר/TPS

שרת התרבות מירי רגב התייחסה הערב (שני) להקלטת שרה נתניהו וטענה כי פרסומה הוא מעשה "מביש, מכוער ודוחה", כלשונה.

"אני מרגישה מאוד טוב עם זה שהגנתי עליה. בעיני זה פרסום מביש של הקלטה. זה מבייש את מקצוע העיתונות. יש כאן חדירה לפרטיותה של הגב נתניהו, זה מעשה מכוער ודוחה. העיתונאים הם היחידים שלא מתעצבנים. הם מלאכים. והרי כולנו בני אדם שלפעמים מאבדים עשתונות", אמרה רגב בראיון לרדיו 'קול ברמה'.

לדברי שרת התרבות, "מנסים להפיל את נתניהו דרך אשתו והילדים שלו. לא מצליחים בקלפי אז מנסים ככה. ואנחנו אומרים זה לא יעזור להם. נתניהו המנהיג הכי טוב למדינת ישראל. אני לא חושבת שרוב שרי הליכוד שותקים. לא מעניין אותי איפה שטיינץ בסיפור הזה".

רגב הסבירה כי חוסנה של משפחת נתניהו מקורה בהשגחה פרטית. "זו השגחה פרטית של הקב"ה שמשפחת נתניהו מחזיקה מעמד ככה. לא יכול להיות שלא יהיה מקום לנבחר ציבור או מי ממשפחתו לדבר בחופשיות. וגם להתעצבן שצריך. זה היכולת שלך לדבר עם משרת אמון וזה פסול שזה מוקלט", אמרה.

רגב הבדילה בין הקלטת שרה נתניהו להקלטת יו"ר הכנסת. "יש הבדל בין שיחת רקע של יו"ר כנסת עם עיתונאי לבין ההקלטה של הגב' נתניהו, בהקלטה של יו"ר הכנסת זה לא אנשי אמון שלו. זה כתב ועיתונאי. זה העבודה שלו. אצל גב' נתניהו זה היה עם נושא משרת אמון".

בהמשך תקפה את אדלשטיין על דבריו. "זה מעשה מכוער. יו"ר הכנסת מצופה ממנו לדבר ולהתנהג בממלכתיות כמו שהוא כל הזמן מדבר שכך צריך לנהוג, ולא לדבר כ"כ מכוער על ראש הממשלה. מפתיע לשמוע את הדברים האלו".

"יו"ר הכנסת צריך לחזור בו ולהתנצל ואם זה מה שהוא חושב על ראש הממשלה וחצי מסיעת הליכוד צריכה ללכת הביתה. שיבוא ויגיד בצורה ברורה מי הוא חושב שצריך ללכת שנוכל להגיב לו עניינית, אני לא עושה תחרות מול יו"ר הכנסת ולא מעניין אותי להיות יו"ר הכנסת אני עושה את הפעילות שלי בצורה שתורמת לחברה הישראלית", הוסיפה שרת התרבות.