ריהוט גינה
ריהוט גינהיח"צ

שוקלים לרכוש ריהוט גן חדש? קבלו 3 טיפים שיעזרו לכם לשמור עליו למשך שנים

רהיטי הגינה שלנו הם אלה שהכי מועדים לפגיעות שונות מבין כל רהיטי הבית, שכן הם נמצאים בשטח חיצוני ועליהם להתמודד עם איתני הטבע ותנאי האקלים המשתנים. כיום קשה למצוא רהיטי גינה זולים ועמידים בו זמנית, אך לפי המומחים של פסים ריהוט גן, צריך רק לדעת איך לשמור עליהם היטב כדי שיישארו במצב חדיש למשך שנים ארוכות, ואתם תתפלאו לגלות שזה לא קשה כלל וכלל. הכירו את 3 הטיפים החשובים שיעזרו לכם לשמור על ריהוט הגן שלכם באיכות טובה לאורך שנים.

1. נקו את ריהוט הגן שלכם היטב ובאופן קבוע

בין שנראה שריהוט הגן שלכם צריך ניקוי ובין שלא, עליכם לנקות אותו באופן קבוע, כשמומלץ לעשות זאת לכל הפחות פעם בשבועיים. יחד עם זאת, מומלץ שתשתמשו בטכניקה שלא תזיק לריהוט הגן שלכם – כשמדובר ברהיטים לגן שעשויים מאלומיניום או פלסטיק, כמו שולחנות או כיסאות לגינה, תוכלו להסתפק במים וסבון, אותם תוכלו לשטוף עם צינור הגינה. עם זאת, כשמדובר ברהיטי גן מעץ, כמו לדוגמה ספסל קק"ל או פינת זולה, לעולם אל תשתמשו בשיטה זו, ושטפו את העץ עם צינור מים בלבד. אם יש צורך, השתמשו בספוג כדי לנקות את העץ היטב.

בנוגע לריפוד, מומלץ מראש שתרכשו כיסויים לריפודים אשר ניתנים להסרה ושטיפה, כך ממליצים המומחים של פסים ריהוט גן, שמתמחים בריפודים עמידים בפני מים ואשר ניתנים לשטיפה במכונת הכביסה – זה יחסוך לכם הרבה מאוד כסף שהיה יוצא על רכישת כיסויים חדשים במקרה של כתמים שאינם ניתנים להסרה ללא כביסה.

2. תקנו את מה שלא עובד היטב

סוגים שונים של רהיטי גן מצריכים תיקונים ושיפוצים לאחר מספר שנים של שימוש, ומדובר בעיקר ברהיטי עץ, שכן במקרה שרהיט פלסטיק נשבר אין פיתרון אחר פרט להחלפתו ורכישת רהיט חדש לגן. אם יש לכם למשל נדנדה מעץ, מומלץ שתרכשו עבורה קפיצים שיעזרו לשמור על העץ מפני שחיקה וכן יהפכו את הישיבה על הנדנדה לרכה ונעימה יותר. כדי למנוע את הנזק שעלול להיווצר לרהיטי עץ לגינה אף יותר, צבעו אותם בשכבת צבע מגן אחת לשנה, שגם תעזור לשמר את המראה החדיש שלהם.

3. השתמשו בכיסויים לריהוט גן

חלקנו נוהגים להכניס את רהיטי הגינה שלנו לאזור מקורה כשיורד גשם או כשמתחוללות רוחות חזקות בחוץ, אך למרבה הצער לא לכולם יש את האפשרות הזו, מה גם שמדובר בפעולה פיזית שלא תמיד יש לנו כוח עבורה, מה שיגרום לנו לוותר עליה על אף הנזק שייווצר לריהוט. כדי להקל על עצמכם תוכלו פשוט לרכוש כיסויים לרהיטי גינה, אשר יגנו עליהם לא רק מפני הגשם והרוח, אלא גם מפני אור השמש – ריפוד לריהוט גן לדוגמה נוטה לדהות תחת אור השמש, בעוד שרהיטים מעץ כמו פינות ישיבה עלולים להפריש שרף כשהם מתחממים יתר על המידה. כיסויים לריהוט של גינה יעזרו למנוע את כל אלה, וללא מאמץ.

כפי שהבנתם, למרות שריהוט גן עלול לצבור נזקים שונים לאורך הזמן, ישנן לא מעט דרכים למנוע אותם בדרך זולה ופשוטה. לחברת פסים יש את כל הפתרונות לשמירה על רהיטי גינה באיכות טובה לאורך זמן וגם שלל רהיטי גינה איכותיים לבחירה.

מוזמנים לבקר בעמוד הפייסבוק של חברת פסים