חזן לזחאלקה: נבעט אתכם לעזהחזקי ברוך

ועדת האתיקה החליטה היום (רביעי) להרחיק את ח"כ אורן חזן (הליכוד) לחצי שנה מדיוני מליאת הכנסת והוועדות.

שכרו של ח"כ חזן יישלל למשך שבוע. ההחלטות נגדו התקבלו לאור חמש קובלנות שהגישו ח"כים מכמה סיעות במשכן הכנסת.

חזן יוכל להשתתף בהצבעות במליאת הכנסת אך לא יוכל לנאום, להגיש הצעות חוק, הצעות לסדר או שאילתות.

לעיון בהחלטת וועדת האתיקה

הקובלנות נגד חזן הוגשו בין היתר בעקבות צעקותיו על ח"כ ג'מאל זחאלקה (הרשימה המשותפת) במסדרונות הכנסת, וכן בשל העובדה שבדיון בוועדת הכספים חזן רמז שח"כ מיכל בירן (המחנה הציוני) יכולה לעבוד בזנות.

בנוסף, חזן השמיע קולות של תרנגולת לעברו של ח"כ אחמד טיבי (הרשימה המשותפת), וקרא "ביוב" לעבר ח"כ עבד אל-חכים חאג' יחיא (הרשימה המשותפת) במהלך דיון על הצעת חוק שמאפשרת עיכוב החזרת גופות מחבלים.

ח"כ חזן מסר בתגובה להרחקתו ממליאת הכנסת, ''מדובר בפרס למחבלים אותו נותן אדלשטיין יו"ר הכנסת בשעה שבחר להעלים את הלוחם היחיד בטרוריסטים בכנסת: טיבי, זחלקה זועבי וחבריהם, זאת בתקווה שהציבור ישכח לו את הבושה שהעדיף אינטרס אישי שלו להיבחר בקולות הערבים לנשיאות על האינטרס הלאומי.

"מגוחך שזועבי שתקפה שוטרים בבית משפט וחיילים על סיפון המרמרה קיבלה הרחקה של 6 חודשים ולי גם לוקחים שכר דבר המעיד כי זו נקמה אישית''.

עוד מסר ח"כ חזן, ''חמור עוד יותר שהח"כים הערבים שפוצצו את ביקור סגן נשיא ארה"ב פנס ובגין כך התעמתתי אתם מקבלים פרס ולא עונש - הציבור בישראל ישפוט את יו"ר הכנסת המבייש, האנוכי והציני ביותר מאז קום המדינה''.

נציין כי כבר אתמול הודלפה לתקשורת החלטת ועדת האתיקה, וח"כ חזן זעם על כך: ''חברי ועדת האתיקה עושי דברו של יו"ר הכנסת. מפליא אותי שחברי ועדת האתיקה מדליפים את החלטה עוד לפני שאני ראיתי את החלטה".