תאורה
תאורהצילום: יח"צ

אתם יכולים להשקיע לא מעט בבחירת ריהוט יוקרתי ומפואר אבל כל היופי הזה ייעלם בלי תאורה נכונה שתדגיש את הקסם. כדי לעזור לכם לבחור בכל זאת תאורה טובה יותר, הנה כמה טיפים חשובים. כך תוכלו לבחור גופי תאורה מתאימים וגם לחסוך כמה שקלים באותה הזדמנות.

שימו דגש על עיצוב המנורות

אנשים רבים נוטים להסתפק בבית המנורה הפשוט והבסיסי ביותר, אבל בפועל זו דרך טובה לפגוע בעיצוב היוקרתי והמזמין של הסלון, חדר השינה או המטבח שלכם. אם השקעתם את הזמן (ואת התקציב) בתכנון אי למטבח או מערכת ישיבה נפלאה לאזור האירוח שלכם, בהחלט רצוי לבחור מנורה יפה שתשלים את האווירה הזו. מנורות תקרה מרהיבות, בין אם הן צמודות לתקרה ובין אם לא, הן ללא ספק דרך טובה לשדרג את המראה המיושן והפשוט, ולהפוך את החלל כולו למשהו שונה, ייחודי ומלא נוכחות.

מנורות קטנות או מנורה גדולה אחת?

הסוד הגדול מאחורי בחירתה של תאורה נכונה הוא דווקא די פשוט. בחלל גדול עדיף לפעמים לבחור כמה גופי תאורה קטנים במקום נברשת אחת גדולה, וזו דרך טובה לחלק את החלל הרחב לכמה פינות קטנות. למשל, אם בסלון ניצבת גם פינת אוכל ובקצה השני נמצא שולחן העבודה שלכם, תאורה נפרדת לכל פינה כזו תשיג את כל המטרות האפשריות. מצד אחד תאורה טובה ומדויקת יותר לכל נקודה ברחבי החדר. מצד שני האזור כולו ייראה גדול יותר, בעוד נברשת גדולה אחת עשויה להאיר קצת פחות את שולחן האוכל המרוחק, והיא עשויה גם להשרות תחושה של חלל קצת פחות מרווח.

תאורה חסכונית – לא רק למען הסביבה

אנחנו משתמשים יותר ויותר במנורות חסכוניות (תאורת לד), ולימדו אותנו שזה בעיקר לטובת הסביבה. אז נכון, מדובר בנורות "ירוקות" למדי אבל הן ידידותיות בעיקר לכיס שלנו. מנורות מהסוג הזה יחסכו המון בצריכת החשמל, יחממו פחות את החדר (בהשוואת לנורות ליבון, למשל) וגם תוחלת החיים שלהן ארוכה הרבה יותר. אם אתם מחפשים דרך טובה להאיר את חדרי הבית, לחסוך בעלויות וגם להמשיך וליהנות מעיצוב נעים ומזמין, אתם רק צריכים לבחור את גופי התאורה האידאליים והמרשימים ביותר, ואת מנורות הלד שיעזרו לכם לחסוך לא מעט לאורך הדרך.