הרב עמיחי אליהו
הרב עמיחי אליהוצילום: מרים צחי

עמיחי אליהו, בנו של הרב שמואל אליהו רב העיר צפת, מגיב לאשת השמאל הקיצוני זהבה גלאון בעקבות דבריה נגד אביו שמתנגד לפקודת השירות המשותף בצה"ל.

"טינופת?! אני חושב שמי שצריך לרחוץ את הטינופת מהידים זו את ושכמותך. את שידיך מלאות בדם הנרצחים שהבאתם עלינו בהסכמי אוסלו", כתב בנו של הרב.

"שנים אני שואל את עצמי כיצד אנשים כמוך הולכים לישון. כיצד אתם מצליחים להרדם בלי לשמוע את הקולות של אותם ילדים שהבאתם עליהם את מותם.

אחרי שבאופן שיטתי הכנסתם רוצחים מתוניס למדינת ישראל, נתתם להם נשק בידים. סגרתם את הפה לאנשים שצעקו נגד, פגעתם בזכות הבסיסית של אנשים לדבר לבכות ולהשמיע את קולם. אחרי שאטמתם את לבכם לשמוע את הבכי של משפחות הנרצחים. הנרצחים שאת ושכמותך אשמים במותם!!".

עם זאת כותב בנו של הרב, "אני לא חושב שאת טינופת. הצביעות שלך היא הטינופת. את שפועלת כל ימיך להחליש את צה"ל, שרדפת חיילים שנותנים את עצמם ונשמתם למען העם הזה.. העם שאת מנסה לפורר ולרסק. שנתת את ידיך לקנות את הסכמי אוסלו במכונית לחבר כנסת מושחת. אחרי שתרחצי בניקיון כפיך.. תוכלי להבין שהרבנים, הרבניות והמחנכים - מעודדים את הבנות לתרום לעם ישראל בבתי חולים, ביחידות סייבר, בבתי ספר בפריפריה ובבתי חולים ועוד..

נכון קשה להם שאת דוחפת בנות לטנק יחד עם בנים. קשה שאת ביד אחת מתעלמת מהמשיכה המינית ובשניה את צווחת על פגיעות מיניות, קשה שאת דואגת לטשטש את ההבדלים הפיזיולוגים, קשה שמ"פ מקבל מכות ממחבלת ולא עושה דבר, קשה שחיילים בורחים בפיגוע דריסה בארמון הנציב. קשה ולכן הרבנים מעבירים ביקורת ביד שמאל אבל ביד החזקה ממשיכים לעודד את הנוער להתגייס ולתרום למדינת ישראל כל אחד בדרך שמתאימה לו. למרבה הצער חלוקת העבודה היא כזו: את תמשיכי לעודד את 'שוברים שתיקה', 'בצלם', 'חמאס'. ואנחנו נמשיך לחנך את הילדים שלנו לתרום למדינה.. גם לאנשים כמותך".