אורן חזן
אורן חזןצילום: הלל מאיר/TPS

חבר הכנסת אורן חזן עבר אמש קו אדום נוסף בכך שניסה לסלף את ההיסטוריה. האמירה לפיה יו"ר הכנסת, ח"כ יולי (יואל) אדלשטיין משקר שהוא אסיר ציון הזכירה לי את המאבק בעניין החוק הפולני המנסה לשקר ולעוות מציאות ברורה לפיה הפולנים לקחו חלק בהשמדת העם היהודי.

אחת הסיבות לדה לגיטימציה של הליכוד בתקשורת היא אורן חזן. הוא יורד על ראש הממשלה, מנסה לאגף אותו בכל מיני מאבקים ציבוריים ותקשורתיים למרות שאין לו מושג בדיפלומטיה והוא לא יודע מה מתרחש מאחורי הקלעים והכל כדי לקבל כותרת.

מתי ראיתם את ח"כ חזן יושב בדיוני ועדה שאין בהם תקשורת ומסייע לפעילות השוטפת של הכנסת? לצערנו זה לא קיים. אם אין תקשורת אתה לא קיים וח"כ חזן מיישם זאת בצורה הטובה ביותר.

ח"כ חזן רב כמעט עם כל חברי הכנסת בליכוד כולל עם ראש הממשלה. ״ראש הממשלה מפחד ממני״, ״ראש הממשלה יחלק את ירושלים״. עוד טען שאם יוגש כתב אישום נגד ראש הממשלה הוא יצטרך להכריז על נבצרות, טען ש״ראש הממשלה מתדרך נגדו ועוד כהנה וכהנה. גם אמירות נגד חברי הליכוד לא היו חסרות לו. "ביטן התבלבל, אנחנו לא בצפון קוריאה", "חוטובלי מנסה לבנות קריירה אצל אבירי השמאל הקיצוני", והרשימה עוד ארוכה.

בואו נשים רגע דברים על השולחן, מה הם הישגיו את אורן חזן בכנסת? אלוף השש-בש של כנסת ישראל? נו באמת!

אורן חזן ציין כי יו״ר הכנסת קרא לראש הממשלה משוגע, אך אם היה שומע טוב את כל ההקלטה היה מבין שיו״ר הכנסת טען שראש הממשלה פועל בצורה יוצאת דופן בעולם ומתקבל בכבוד על ידי המנהיגים והתקשורת העולמית ומאידך כאשר מגיע לישראל התקשורת מוציאה רק הקלטות צהובות של אשתו וילדיו במקום למנות את הישגיו.

צדק אדלשטיין שאמר לפני כשנתיים שח״כ חזן הוא ׳שור מועד׳. אם לומר את האמת, אני מאמין שאפילו הוא לא האמין עד כמה הוא מועד, בטח שלא אנחנו.