שרה נתניהו
שרה נתניהוצילום: Yonatan Sindel/Flash90

תושבות קרני שומרון ויד בנימין שיגרו בימים האחרונים מכתבי תמיכה לרעיית ראש הממשלה, שרה נתניהו, זאת נוכח המתקפה התקשורתית נגדה.

במכתב שהעבירו נשות קרני שומרון לאחר ביקורו של ראש הממשלה נתניהו ביישוב מוקדם יותר השבוע, נכתב כי, "בימים קשים אלו, ובעצם בחודשים ובשנים שעוברים עליך, רצינו לחבק אותך חיבוק חם ואוהב ולומר לך תודה על כל מה שאת עושה בשליחותך למדינה וכמובן על השליחות של בעלך ראש ממשלתנו, שבזכות המסירות שלך הוא יכול להקדיש ימים ולילות למען קיומה וביטחונה של מדינתנו האהובה. אנחנו מצדיעות לך!".

במכתב נוסף, עליו חתמו עשרות מתושבות יד בנימין, כתבו הנשים לרעיית ראש הממשלה כי הן "מבקשות לחזק את ליבך בימים קשים אלה ולהביע את שאט נפשנו ממהלכים בלתי מוסריים המתנהלים באמצעי תקשורת שונים נגד אישיותך".

"הכבוד לאדם הינו ערך בסיסי וראשוני עליו חונכנו וגדלנו על פי תורתנו הקדושה", כתבו הנשים לגברת נתניהו, "לכן לא יכולנו לשתוק נוכח אמירות ופעולות הדורכות ברגל גסה על כל הערכים הקדושים הללו ורומסות עד עפר את צלם אלוקים שבך ואת כבודך".

עוד נכתב כי "אנו מבקשות לעורר את כבודך ולומר לך עד כמה אנו מאמינות באור נשמתך, כפי שמתגלה בעבודתך כפסיכולוגית, המחייה נפשות ומאפשרת להן חיים בריאים, טובים ומיטיבים, זאת בנוסף להיותך אשת ראש הממשלה שבוודאי עושה ופועלת למען כלל ישראל".

"אנחנו מאחלות לך המשך חיים שמחים ומאושרים, בהם תמשיכי לנגן את מנגינת חייך הזכה והטהורה", חתמו הנשים את מכתבן.