מטפלים
מטפליםצילום: יח"צ

אתר חדש, Meamnim-metaplim.com , יעשה את העבודה ויפגיש אתכם עם חמישה מטפלים שנמצאו מתאימים, תמורת 200 שקלים בלבד

אין צורך להרחיב ולהכביר במילים על החשיבות העצומה שיש להתאמה בין מטפל למטופל או בין מתאמן למאמן. מדובר בשידוך שלעיתים עלול לקחת זמן רב עד שיושג, שלא לדבר על כל מפגשי ההיכרות והנסיונות למצוא את המטפל הנכון – משימה שהיא כל כולה על כתפי המטופל. ובכן – לא עוד. במסגרת מיזם חדשני של רז שלו, הושק לאחרונה האתר Meamnim-metaplim.com, בו יוכל כל מטופל למצוא לעצמו את המטפל האידיאלי, אותו יוכל לבחור מבין חמישה מטפלים שהאתר יציע לו. הקטגוריות להתאמה: אזור מגורים, התאמה ברמת המגדר (מטפל או מטפלת), לוחות זמנים מתאימים וכמובן תחום ההתמחות הנדרש של המטפל. ההרשמה לאתר, על מנת לקבל את רשימת חמשת המטפלים האידיאלים תעלה 200 שקלים ותזכה את הנרשמים באפשרות להיפגש עם חמישה מטפלים שונים, ללא עלות נוספת.

"כיום המצב הוא שלא כל המטפלים מאפשרים מפגש היכרות בעלות נמוכה, אם בכלל", אומר רז שלו, "לפיכך אנחנו מציעים כאן למטופלים – שלמו לנו 200 שקלים ונתאים לכם מאמן או מטפל, עם כל הפרמטרים שהוזכרו ובסך הכל נאפשר לכם להיפגש ללא תשלום נוסף עם חמישה מטפלים/מאמנים שונים. מטרת המפגשים תהיה לוודא התאמה אידיאלית בין מטפל ומטופל. מכיוון שאנחנו מאפשרים מפגש עם עד חמישה מטפלים, על מנת לברר כימיה, התאמה ואמון, ללא תשלום נוסף, מדובר למעשה ברשת ביטחון עד למציאת המטפל האידיאלי. מסע שלעיתים יכול להימשך זמן רב ולהגיע לסכום של מאות שקלים. כך אנחנו משוכנעים שנוכל לספק עבור המטופלים התאמה ברמה גבוהה ובתשלום נמוך וסביר. חשוב לציין שההרשמה לאתר היא לצורך קבלת השירות המיוחד שלנו ולא על מנת לקבל את כל רשימת המטפלים. אנחנו כבר נעשה את ההתאמות הנדרשות".

ואיך זה עובד מהצד של המטפלים?

"כל סוגי הקואוצ'רים והמטפלים האלטרנטיביים הם בדרך כלל עצמאיים שמחפשים לקוחות לטיפול או לסדרות של מפגשים, אלא שלמטפלים רבים יש קשיים בגיוס לקוחות. אנחנו מתחייבים לגייס עבור כל מטפל שיירשם לאתר 20 לקוחות שיגיעו למפגש ולא סתם לידים או מספרי טלפון. 20 הלקוחות יתאימו מבחינת עיר המגורים, לוחות הזמנים למועדי המפגשים, התאמה ברמת המגדר (מטפל או מטפלת) וכמובן בתחומי התמחות של הטיפול. מחיר ההרשמה למטפלים הוא אלף שקלים (פלוס מע"מ) ואנחנו נספק את המטופלים בתוך שלושה חודשים. מי שירצה עוד מטופלים מעבר ל-20, יוכל להירשם לחבילה נוספת".