אוהדי באר שבע. יסיימו את המסע בגביע מוקדם?
אוהדי באר שבע. יסיימו את המסע בגביע מוקדם?צילום: פלאש 90

בליגת העל הפועל באר שבע עדיין לא הפסידה באצטדיונה הביתי, אצטדיון טוטו טרנר. ביתר המפעלים היא רשמה הפסדים, כשבמפעל גביע המדינה הפסידה בעונה שעברה להפועל קריית שמונה והודחה בשלב שמינית הגמר. הערב (רביעי) כמעט רשמה באר שבע הפסד נוסף במשחק הראשון מבין שניים של רבע גמר גביע המדינה בכדורגל.

שעות ספורות לאחר פסק הדין בעניינו של שחקנה הניגרי, ג'ון אוגו שהורחק מארבעה משחקים בגין קללות ואיומים על שופט במשחקה האחרון של הקבוצה מבירת הנגב, התייצבה האלופה בשנתיים האחרונות מול הפועל קריית שמונה בתקווה להשיג מקדמה לקראת משחק הגומלין שיתקיים בעוד שלושה שבועות בצפון.

לצערה של הקבוצה הדרומית, לא רק שלא השיגה מקדמה אלא אף ספגה שער חוץ יקר והייתה קרובה להפסיד משחק נוסף באצטדיונה הביתי.

שילובי מסירות נאים ברחבת הדרומיים בדקה ה-30 סידרו לנייג'ל האסלביינק לכבוש ללא הפרעה שער מפתיע אך מוצדק כשהאורחים מצפון היו טובים הרבה יותר מהמארחים הדרומיים.

אל המחצית השניה עלו שחקני באר שבע בטירוף. לחץ מאסיבי על שערם של הצפוניים, הניב את התוצאה בדקה ה-69 כשמאור מליקסון שעלה מהספסל השווה את התוצאה לאחר ששער חוקי של גיא מלמד בדקה ה-63 נפסל בטענת נבדל שלא היה. שוב שופטי ליגת העל בכדורגל גונבים את ההצגה ואת הנקודות.

בסיום, רק תיקו 1:1 לבאר שבע שנראית רחוקה מכושרה ויכולתה. זה ייגמר עם הדחה מגביע המדינה בכדורגל? תשובות עוד שלושה שבועות.

במשחק נוסף שהתקיים הערב במסגרת רבע גמר גביע המדינה, נפרדו מ.ס אשדוד והפועל רעננה גם כן בתיקו 1:1.