רוני אלשיך
רוני אלשיךצילום: יונתן סינדל, פלאש 90

ראש הממשלה, בנימין נתניהו, הגיב בעמוד הפייסבוק שלו לטענות שהשמיע מפכ"ל המשטרה רוני אלשיך אמש (רביעי) בתוכנית "עובדה" עם אילנה דיין.

"מזעזע לגלות שהמפכ"ל חוזר על הרמיזה ההזויה והשקרית כאילו רה"מ נתניהו שלח חוקרים פרטיים נגד קציני משטרה החוקרים אותו", נכתב בפוסט של נתניהו בפייסבוק.

"מזעזע לגלות שהוא גם חזר בפני עיתונאים על הרמיזה ההזויה והשקרית לא פחות של ריטמן, כאילו ראש הממשלה היה מעורב בתלונת קצינת המשטרה נגד ריטמן בגין הטרדה מינית".

נתניהו הטיל דופי בחקירה המתנהלת בעניינו: "איך ייתכן שריטמן עומד בראש היחידה שחוקרת את ראש הממשלה ומשתתף אישית בגיבוש ההמלצות נגדו? כל אדם הגון ישאל את עצמו איך אנשים שאומרים דברים הזויים כאלה על ראש הממשלה יכולים לחקור אותו באובייקטיביות ולהמליץ בעניינו ללא משוא פנים?".

ראש הממשלה קרא לפתוח בחקירה, "צל גדול הוטל הערב על חקירות המשטרה והמלצותיה בעניינו של ראש הממשלה נתניהו.

״הרמיזות של המפכ"ל הן כל כך חמורות, שנדרשת מיד חקירה אובייקטיבית ומהירה על הטענה שרה"מ שלח חוקרים, ולאחר שיתברר שאין קשר כזה, יש להסיק את המסקנות המתחייבות לגבי אופן ניהול החקירה וגיבוש ההמלצות נגד ראש הממשלה".

כאמור, אלשיך טען אמש בראיון לתוכנית ״עובדה״ כי ״יש לחצים על גורמים שעוסקים בחקירה, שמסתובבים אנשים שמרחרחים סביב משפחותיהם ושכניהם כדי לאסוף אינפורמציה על החוקרים".