הפתיעו לטובה. שחקני אורנית מול ראשל"צ היום
הפתיעו לטובה. שחקני אורנית מול ראשל"צ היוםצילום: אודי ציטיאט, מנהלת הליגה

מכבי ראשל"צ לקחה הבוקר (חמישי) הפסקה משגרת האימונים והגיעה לביקור בבית הספר "אורט" ביישוב הקהילתי אורנית שבשומרון, במסגרת מיזם "כדורסל למען הקהילה" של מפעל הפיס ומנהלת הליגה. הכתומים התקבלו בהתלהבות על ידי 350 תלמידי בית הספר, שמילאו את האולם היפה ביישוב.

נבחרת התלמידים המקומית הפתיעה לטובה במשחק הראווה וירדה להפסקה ביתרון 22:25. במחצית השנייה אור קורנליוס צלף מבחוץ, יניב סולומון הדליק את הקהל בדאנקים נהדרים ומרפי הולוואי הראה שהוא מסוגל גם להוביל כדור ולרכז, בדרך למהפך וניצחון 45:52 לראשל"צ.

עידן אלתר, שנבחר לשחקן המצטיין, קיבל גופיה חתומה על ידי כל שחקני הקבוצה האורחת מהקפטן ניצן חנוכי. גיא אלמשלי, שחקן קבוצת הנערים של הפועל ת"א שהגיע בעונה שעברה לשלבים המתקדמים בתחרות "הקלעי של המדינה", זכה בתחרות השלשות במשותף עם יניב סולומון. בסיום האירוע העניקו שחקני ראשל"צ גלויות חתומות והצטלמו עם הילדים.

"תמיד כיף מחדש לראות איך הילדים שמחים ומתלהבים לראות אותנו", אמר הקפטן ניצן חנוכי, "זה משמח אותנו ומרגש בכל פעם מחדש גם אחרי כל כך הרבה שנים, אנחנו גאים להיות חלק מהביקורים האלו".

"זאת שבירת שיגרה נהדרת עבורנו", הוסיף דרו קרופורד, "לרובנו יש ילדים שאוהבים לראות ולשחק כדורסל, ככה שאנחנו מבינים את החשיבות הגדולה של ביקור כזה. נהנינו מאוד להגיע לכאן היום ולשחק עם הילדים, שגילו רמה גבוהה ולא ויתרו לנו".

שלומי לנגר, ראש המועצה המקומית אורנית: "הייתה פה חגיגת ספורט, אנחנו מאוד מתרגשים לארח פה את מכבי ראשל"צ. הילדים שלנו נתנו פייט יפה מאוד במשחק למרות הבדלי הגובה והתנהלו נהדר. הערך הספורטיבי והחגיגה הזו שהייתה פה בתיכון שלנו זה דבר שמרגש לראות. ספורט זה חלק מה-DNA שלנו באורנית".