הסופר הענק שנשרף - נפתח מחדש

כמעט שנה אחרי ששריפה כילתה את סניף "יש חסד" סמוך לפתח תקווה, נחנך אתמול הסניף החדש והחדשני.

ערוץ 7 , כ"ט בשבט תשע"ח

"יש חסד" המחודש
"יש חסד" המחודש
צילום: אלירן אהרון



טוען....

כמעט שנה אחרי ששריפה כילתה את סניף "יש חסד" בבארות יצחק הסמוכה לפתח תקווה, נחנך אתמול (שלישי) הסניף החדש והמפואר.

איציק אברכהן, מנכ"ל שופרסל, סיפר על ההתרגשות בפתיחת הסניף מחדש. "ליוויתי את הקמת הסניף הזה אחרי השריפה. כשאתה רואה אותו שרוף אתה אומר 'וואו זה כל כך כואב', אבל מסתבר שאפשר לחדש אותו ולמעשה להקים אותו מחדש. ההשקעה פה הייתה עצומה. הושקעו הרבה מאוד מיליוני שקלים".

אברכהן מסביר שמכיוון שיש במקום תנועה רבה, בשופרסל נתנו דגש מיוחדת לנראות הסניף ולחווית קנייה משמעותית.

ישראל לוי, מנהל תפעול ברשת 'יש' הדגים את שיטת הרכישה החדשה. "לקחנו סטנדרט בינלאומי והינגשנו אותו ללקוחות של המגזר החרדי ברשת".

לוי מראה את הברקוד המאפשר לכל לקוח לסרוק את המוצרים אותם הוא רוכש - ומסביר כיצד הדבר חוסך זמן ללקוחות. "לקוח שנכנס לרשת מעביר הרבה זמן בחנות, במיוחד בתורים. פה אנחנו בעצם עושים לו את זה הכי מהיר. הוא נגש בסוף הסיבוב - ומה שצריך הוא אוסף לעגלה, סורק אותו, מגיע לתשלום משלם ויוצא".

אברכהן מתייחס גם לסוגיית יוקר המחייה ועלויות המזון בארץ. "הממשלה וגם הרשתות יחד עם היבואנים והספקים צריכים לעשות את המקסימום להציע הצעות ערך איכותיות, זולות ככל שניתן. עובדה שמאז המחאה החברתית, למרות כל הרעשים ולמרות כל הדיבורים, כמעט ואין שום עליית מחירים ובמגזר הדתי-חרדי בוודאי שאין עליית מחירים".

מנכ"ל שופרסל מציין את הקשר המיוחד עם המגזר החרדי. "לנו יש את האוכלוסיות שלנו בתוך המגזר החרדי. אנחנו יודעים לדבר אליהן והם מאוד אוהבים את 'יש חסד' ומאוד נאמנים לה. הקניות הן מרוכזות וגדולות לאורך שנים. אנחנו נמשיך להתפתח, כמו שעשינו בבית שמש, כמו שעשינו באשדוד וברכסים בצפון. זה פורמט מצויין שמדבר לקהל שהוא מאוד נאמן לרשת".



טוען....