ינון מגל בכנסת
ינון מגל בכנסתצילום ארכיון: יונתן זינדל, פלאש 90

העיתונאי וחבר הכנסת לשעבר ינון מגל, סיפר היום (חמישי) בגלי צה"ל על התקופה בה עבד כעורך ראשי של אתר 'וואלה'.

מגל אמר כי לדעתו ראש הממשלה צריך להישאר בתפקידו, גם לאחר המלצות המשטרה. "ביבי, ראש ממשלה של הימין, צריך להישאר בתפקידו כי זה החוק. אני חושב שאנשים שכל הזמן מצהירים על רוממות החוק בגרונם, צריכים קודם כל לקבל את החוק".

"השלט של 'ביבי אשם כל עוד לא הוכח אחרת', הוא לא שלט שהולכים אחריו אנשים שאכפת להם מהחוק במדינת ישראל - ולכן אני חשוב שאנחנו קודם כל צריכים לקבל את החוק", אמר מגל כשהוא מתייחס לקמפיין שהעלתה הבוקר מפלגת המחנה הציוני.

מגל דיבר גם על פרשת 2000 והקשר בין המו"ל של ידיעות אחרונות לראש הממשלה. "ביבי הציל את ישראל מדיקטטורה של עריץ, של נוני מוזס, אני זוכר מה היה פה. ביבי היחיד מכל הפוליטיקאים שלא עבד איתו".

"בגדול, כל הפוליטיקה הייתה בידיים של נוני מוזס. הוא היחיד שהציל את מדינת מישראל מהדבר הזה שישלוט פה במי שאנשים בוחרים בקלפי. אז בסופו של דבר יעמידו את רה"מ על הדבר הזה? זה אבסורד", טען מגל.

מגל סיפר שבזמן עבודתו ב'וואלה' היו לחצים לכתוב לטובה על ראש הממשלה. "אם אזומן למשטרה אז בהחלט אגיד מה היה שם. היו לחצים מלמעלה לטובת נתניהו, היו תקופות שהיו לחצים, אבל אני חייב להגיד שאני חושב שאם יום אחד אני אצטרך לתת דין וחשבון מול האנשים שהיו מתחתי - אני אצא יותר טוב מרוב עמיתי".