עולם טוב יותר
עולם טוב יותרצילום: יח"צ

במקרים מסוימים אנו יכולים להתמודד לבד עם הבעיות, אך במקרים אחרים אנו זקוקים לאיש מקצוע אשר יראה לנו את הדרך. משום כך, אנשים רבים פונים למאמנת אישית אשר מסייעת להם להגיע לנקודת האמת. זו יכולה להיות מאמנת שעברה בעצמה משבר בלתי פשוט, וכעת מראה לאחרים את הדרך, או מאמנת שיש לה ניסיון רב בטיפול. כך או אחרת, תמיד טוב לדעת שיש לכם מדריכה טובה בדרך המפותלת.

להיות מאמנת בתל אביב

רבים מחפשים את שירותיה של מאמנת אישית בתל אביב. העיר הסואנת והמרכזית מזמנת אמנם מגוון רחב של הזדמנויות עבור תושביה (מקומות תעסוקה אטרקטיביים, היכרויות חדשות), אך מצד שני היא יוצרת עומס ולא פעם גם תחושות של לחץ וחרדה. כאשר התושבים נאלצים לתמרן בין הבית למשפחה, מנסים לסגור את החודש או מתמודדים עם אירוע פתאומי המתרחש בחייהם, הם זקוקים להכוונה מקצועית. דווקא במקום כמו תל אביב, בעיר שבה בעלי עסקים רבים מציעים את שירותיהם, חשוב לבחור את המאמנת הטובה ביותר.

אתם בוחרים את המאמנת שלכם

כאשר אתם נפגשים עם מאמנת במסגרת אימון אישי, אתם חושפים בפניה סודות שאינכם אומרים לחבריכם הטובים ביותר. משום כך, חשוב להשקיע זמן ומאמצים בחיפוש אחר המאמנת הטובה ביותר. אלה כמה טיפים לבחירה טובה:

  • יוצרים את הקליק – המאמן והמטופל הופכים לאחד בדרך לפתור את הבעיה המורכבת. משום כך, חשוב שתיווצר כימיה בין המטופל לבין המאמנת. תועלו להבחין בניצוץ הראשוני כבר בפגישה הראשונה: מידת ההקשבה של המאמנת, הרצון שלה לעזור ולסייע וההצעות לתחילת הדרך יובילו אתכם אל המאמנת הנכונה.
  • בוחרים מאמנת מנוסה – מומלץ לברר כמה שנות ניסיון יש למאמנת, לפני שפונים אליה. מאמנת אישית בעלת ניסיון עשיר בתחום יכולה לסייע לכם במהירות רבה יותר ולהעניק לכם כלים להתמודדות עם המציאות הבלתי פשוטה שאליה נקלעתם.
  • המלצות – אם יש מאמנת טובה באזור, סביר להניח שהחברים שלכם כבר שמעו עליה. הם אולי לא יודו בפניכם שהם אלה שהלכו אליה ויטענו שאלה היו חבריהם, אך את המידע על מאמנת מומלצת אתם תקבלו ממקור ראשון. אך אם לכם חברים שעברו אימון אישי, ניתן לחפש המלצות באינטרנט. רשתות חברתיות ופורומים עוסקים רבות בתחום.

זוגיות בטיפול

מי לא זוכר את האהבה הראשונה שלו? האהבה היא רגש מופלא ורבים מחפשים אותה בחיי הזוגיות. אבל כאשר ההתרגשות הראשונית נגמרת, מתחילים חיי השגרה המתישים ובמהלכם מגלה כל אחד מבני הזוג שהצד השני לא בדיוק מושלם. לעתים נוצרים פערים משמעותיים בין הזוגות והם אף שוקלים להיפרד. אבל לפני שהם אוספים את החפצים מהדירה וחוזרים לגור אצל ההורים, הם מעדיפים לתת לזוגיות שלהם צ'אנס נוסף. משום כך, הם פנים למאמנת העוסקת בתחום ייעוץ זוגי כדי לברר אם כדאי להישאר או להיפרד. התערבותה של אשת מקצוע מסייעת לבני הזוג לקבל החלטה מושכלת יותר בקשר לעתידם.

המטפלת שתראה לכם את הדרך אל האור

רינה ניסימוב מאמנת אישית אשר עוסקת רבות בנושא ייעוץ זוגי בתל אביב. היא בוגרת אוניברסיטת בר אילן ועוסקת במשך 15 שנה במחקר היחסים שבין הגבר לאישה. הידע העשיר שלה בקבלה, מסייע לרינה ניסימוב להעניק לבני הזוג כלים לבניית דרכם המשותפת. כמו כן, היא מלווה את כל מי שחווה קשיים שונים דוגמת חוסר ביטחון עצמי, אי היכולת להתמודד עם משבר אישי, קשיי התמודדות עם פרידה או הצורך של האדם לשנות את סגנון החיים שלו.