מטפסים למעלה
מטפסים למעלהצילום: סולמות

מרכז הלכה והוראה בראשותו של הרב יוסף צבי רימון ייקרא מעתה 'סולמות'.

אמש (ראשון) התכנסו עובדי העמותה, רבנים ואישי ציבור במסעדת החממה בגוש עציון לארוחה חגיגית שבמהלכה נחשף השם החדש של העמותה - ׳סולמות׳, הוצג הלוגו וניתנה סקירה על הפרויקטים השונים.

לאחרונה מונה הרב אלי טרגין למנכ"ל העמותה, כחלק מקפיצת המדרגה המשמעותית של 'סולמות'.

הרב יוסף צבי רימון אמר כי "הסולם שלנו בא להנגיש את השמיים לארץ ולעזור לאנשים לחלום. השאיפה שלנו היא לעזור לאנשים לממש את חלומם. הפרויקטים של העמותה מרגשים – אחד פועל על ילדים, אחד על חיילים, אחר על מבוגרים ועוד אחד על אנשים שאין להם עבודה ועוד ועוד.

"אנחנו צריכים להרגיש שאנחנו שליחים, ללא עליונות וללא גאווה. שליחים בעלי תפקיד בעולם ושמחים כשמצליח ומודים לקדוש ברוך הוא על כך שאנחנו יכולים להמשיך לעוד משימות".

המנכ"ל הרב טרגין אמר "חזונה של היהדות על רגל אחת הוא סולם יעקב. חיבור שמיים וארץ – עולם רוחני עשיר וגבוה שיש לטפס אליו ומצד שני אידיאות שיורדות לקרקע. כך גם העמותה שלנו מנסה לפעול: לקחת תכנים עמוקים ולהנגיש אותם ללא פשרה על איכותם".

"אף שיש כאן יומרה גדולה – יישום חזונה של היהדות, אנו מאמינים שמיטב הכישרונות והיכולות של עובדי העמותה מסייעים היטב בהוצאה לפועל של כל הפרויקטים הקיימים והעתידיים", הסביר.

עמותת ׳סולמות׳ הוקמה בשנת תשע"ב, 2012, בשם מרכז הלכה והוראה. העמותה שפועלת מגוש עציון, מונה כיום למעלה מ- 60 עובדים, עם שלוחות בכל רחבי העולם.

מייסד העמותה והעומד בראשה הוא הרב יוסף צבי רימון והיא פועלת כיום במגוון רחב מאוד של תחומים. בין היתר עוסקת בכתיבת ספרים הלכתיים של הרב רימון וספרים תורניים ליהדות העולם, כתיבת תכניות לימוד רבות לכל גיל ופיתוח פלטפורמה טכנולוגית חינוכית פורצת דרך שגופים בארץ ובעולם כבר משתמשים בה.

כמו כן, העמותה מפעילה פרויקטים שונים כמו 'רצים למשנה' ששמים דגש על החוויה היהודית ומשלבים שיטת לימוד הלכתית, יסודית ומעמיקה עם חדשנות דיגיטלית ושימוש נרחב בכלים טכנולוגיים.