הרכבי האולסטאר הישראלי
הרכבי האולסטאר הישראליצילום: באדיבות מנהלת הליגה

19,772. זהו השיא החדש של מספר הגולשים והגולשות שהצביעו ובחרו את סגלי שחקני האולסטאר הישראלי שיתקיים ביום שישי הבא, שושן פורים בהיכל מנורה מבטחים שבתל אביב.

משחק האולסטאר המסורתי שיתקיים זו השנה השמינית יצא לדרך בשעה 14:00 וצפוי להסתיים לפני כניסת השבת, ובניגוד לשנים עברו אז משחק האולסטאר גלש לשעות הערב, הפעם התחשבו במנהלת ליגת ווינר סל והשעה המוקדמת עשויה להביא לתפוסה מלאה של הורים וילדיהם שיגיעו לחוות את הכדורסל הישראלי מקרוב.

שבוע וחצי לפני משחק האולסטאר שיתקיים בפעם השניה ברציפות בהיכל מנורה מבטחים שבתל אביב, קבעו הגולשים הרבים את סגלי נבחרות הישראלים והזרים, כשלא פחות מ-19,772 הצביעו במשאל השחקנים באתר המנהלת וביישומון הרשמי, שם התקיימו ההצבעות.

שנתיים אחרי שאל המקום הראשון בסגל נבחרת הישראלים הגיע שחקנה של מכבי הרצליה כיום, שון דאוסון, הפעם זה הסתפק במקום השני עם 8,905 קולות, כשמי שהגיע אל המקום הראשון הוא שחקנה של הפועל אילת, עמית שמחון שקיבל 11,164 קולות.

למקומות 3-4 הגיעו צמד הסנטרים המתאזרחים של מכבי ת"א והפועל ירושלים - אלכס טיוס ממכבי שקיבל 6,999 קולות וריצ'רד האואל שקיבל 99 קולות פחות עם 6,900 קולות. במקום החמישי התברג הישראלי הצעיר הבולט ביותר כיום בליגת העל, חואקין שוכמן מהפועל גלבוע/גליל, שיערוך הופעת בכורה במשחק לאחר ש-6,004 גולשים בחרו בו.

גם בנבחרת הזרים נעשה שינוי במקומות הראשונים, כשמי שהגיע אל המקום הראשון כצפוי הוא השחקן הטוב ביותר כיום בליגת ווינר סל, גלן רייס ג'וניור כוכבה של הפועל חולון ומי שהביא לה את תואר גביע המדינה כשניצח על הבאזר את מכבי ת"א במשחק הגמר. רייס סיים במקום הראשון עם 10,173 קולות ועקף את ג'ף אדריאן מבני הרצליה שסיים עם 9,260 הצבעות.

ג'רום דייסון מהפועל ירושלים הגיע אל המקום השלישי עם 8,793 קולות, טוני גפני מהפועל ת"א סיים במקום הרביעי עם 7,048 קולות ואלכס יאנג מעירוני נהריה דורג חמישי עם 6,616 קולות.

את נבחרת הזרים יאמנו בצוותא שני המאמנים שנפגשו בגמר הגביע האחרון - מאמנה הקרואטי של מכבי ת"א נבן ספאחיה ודן שמיר מאמן מחזיקת גביע המדינה הפועל חולון. מנגד, מי שיעמדו על הקווים של הנבחרת הישראלית יהיו צמד המאמנים הישראליים של הפועל ירושלים וגלבוע/גליל - מודי מאור ואריאל בית הלחמי.

בשל פציעות נערכו שני חילופים כפויים בסגלי שתי הנבחרות, זו הישראלית וזו הזרה כשווילי וורקמן ממכבי חיפה יחליף את חברו עוז בלייזר וסק הנרי ממכבי אשדוד/באר טוביה תפס את מקומו של דייויד לורי בקרב הזרים.

אגב, מאזן הניצחונות בין הנבחרות עומד 5:2 לזכות הנבחרת הישראלית, כשבמשחק הכוכבים בשנה שעברה ניצחה דווקא זו הזרה בתוצאה 139:127 בזכות יכולת אדירה של כוכב ה-NBA ושחקנה של הפועל ירושלים בעונה שעברה אמארה סטודמאייר. האם הנבחרת הישראלית תחזיר את הכבוד האבוד?

סגלי השחקנים המלאים:

סגל נבחרת הישראלים: עמית שמחון (הפועל אילת), שון דאוסון (בני הרצליה), אלכס טיוס (מכבי ת"א), ריצ'רד האואל (הפועל ירושלים), חואקין שוכמן (הפועל גלבוע/גליל), אדריאן בנקס (הפועל ת"א), יפתח זיו (עירוני נהריה), אלישי כדיר (עירוני נס ציונה), תמיר בלאט (הפועל חולון), אבי בן שימול (מכבי ראשל"צ), נמרוד לוי (מכבי אשדוד/באר טוביה) ו-ווילי וורקמן (מכבי חיפה).

סגל נבחרת הזרים: גלן רייס ג'וניור (הפועל חולון), ג'ף אדריאן (בני הרצליה), ג'רום דייסון (הפועל ירושלים), טוני גפני (הפועל ת"א), אלכס יאנג (עירוני נהריה), זאק לידיי (הפועל גלבוע/גליל), דרווין קיצ'ן (הפועל אילת), ג'ייסון סיגרס (מכבי ראשל"צ), ברנדון בואומן (מכבי חיפה), קאליף ווייאט (עירוני נס ציונה), פייר ג'קסון (מכבי ת"א) ו-סק הנרי (מכבי אשדוד/באר טוביה).

כך זה נגמר בעונה שעברה: