ח"כ מיקי זוהר: ''התקשורת רוצחת את ראש הממשלה''

יו"ר ועדת הכנסת, ח"כ מיקי זוהר (הליכוד), מעניק גיבוי מלא לראש הממשלה בנימין נתניהו ומשמיע ביקורת חריפה על עיתונאי השמאל ועל המשטרה שלדבריו פועלים כדי להפיל את ממשלת ימין.

בראיון לערוץ 7 סיפר זוהר כי בכוונתו להגיש תלונה במשטרה, ''מנסים להלך עלי אימים בגלל אמירותיי שאני עומד מאחוריהן. מישהו צלצל לאשתי והציג את עצמו כחוקר מע"מ ולאחר בדיקה הבנתי שלא קיים אדם כזה.

''במדינה דמוקרטית תישמר הזכות לחברי הכנסת לומר את אשר על ליבם", הדגיש זוהר.

אמרת אתמול "מה שעושים לנתניהו זה כמו רצח רבין". לא קצת הגזמת?

"כפי שיגאל עמיר רצה להוציא את יצחק רבין מתפקידו בדרך לא דמוקרטית על ידי רצח, כך גם אנשי שמאל ואנשי תקשורת רבים מנסים להוציא את ראש הממשלה מתפקידו בדרך לא דמוקרטית באמצעות הכפשות והמצאת שקרים.

''אנשים חכמים ממני אמרו "המלבין פני חברו ברבים, כאילו שופך דמים". האמרה הזאת נכונה גם לפוליטיקאים ובטח כלפי ראש הממשלה שהלכו רחוק מדי וגם כלפי משפחתו. כשיתבררו כל הסוגיות כלפי ראש הממשלה ונראה מה נשאר מכל הגועל נפש הזה הרבה אנשים יצטרכו להתנצל".

בכל שעה יש חקירה נוספת נגד ראש הממשלה. זה מתוזמן?

"רבין ז"ל נרצח ונלקחו חייו ברגע. את ראש הממשלה רוצחים יום יום, שעה שעה, בכל כלי התקשורת ובכל מהדורת חדשות. שפיכות הדמים הציבורית שעושים לראש הממשלה חצתה את כל הגבולות. תנו לגורמי האכיפה לעשות את העבודה ותנו לבית המשפט להכריע. אל תשפטו את ראש הממשלה, זה בידיים של הציבור ואם מדובר בדברים פלילים זה בידיים של בית המשפט".

מפכ''ל המשטרה טען בדיון ועדת הפנים שלא המשטרה היא זו שמדליפה לכלי התקשורת. אתה מאמין לו?

"ממש לא. אני חושב שהמפכ"ל החמיר את הטענות כלפי ראש הממשלה. טען שהנחקרים מדליפים את החקירה. איך ראש הממשלה מדליף את החקירה אם הדלפות פוגעות בשמו הטוב? ולכן אני לא מקבל את הטענות של המפכ"ל.

''אני באופן אישי סבור שמשטרת ישראל, בחקירות של מפורסמים ואישי ציבור, לא עושה עבודה מקצועית וזה מדאיג לא רק אותי אלא את כלל הציבור''.

אתה חושש שהמשטרה תסגור איתך חשבון?

''אני לא חושש. תמיד שמרתי על החוק. שינסו לתפור לי תיק - אם הם יצליחו אמחא להם כפיים. אני לא מוטרד, ואם המשטרה כושלת - אני אומר את זה. אני חושש רק מהקדוש ברוך הוא וגם קצת מאשתי''.